7 Şubat 2012

DİSKO KRALI - OKAN BAYÜLGEN


Okan Bayülgen e rastlamamız sanırım 1995-96 seneleriydi.Akşamları mesai yapacağımız zamanlarda açardık radyo yayınını dinler, güler ama hiç arayamazdık...Televizyon programlarını da izlerdik  ama sanırım radyodan daha bir haşır neşir olurduk kendileriyle...Hele iş çıkışı köprü trafiğinde nasıl akardı zaman O nu dinlerken eğlencesini size anlatamam...İki, üç araba birbirimize haber verip yayına bağlanmayı beklerdik..Bir kere bağlanmış ve "hadi ordan kurbağa sesli" diye beni uçurmuşluğu ile senelerce arkadaşlarımdan "hadi ordan kurbağa sesli" diye eziklenmiş ama yine de O nu sevmekten vazgeçmemiştim...

Kanal D deki yayınları, akşamları NTV kanalındaki yayınları genelde kaçırmadan izler daha çok yaş ilerledikçe NTV deki formatını daha bir sever olmuştuk...

Biz hep konuşurduk aslında " Bu adama vereceksin bir kanalı haberlerini Uğur Dündar sunacak geriye kalan akşam kuşağı isterse sabaha kadar Okan olsun " der içlenirdik...

Ben çok memnunum başıma tac ettim kendilerini O kendini kral sansada :)...

Tv8'e geçtikten sonra seyirci yaş ortalaması da arttı.Yaşlılar malum pek uyuyamıyorlar...bakıyorum annemler bile Okanın muhabbet kralındaki konularını konuşur olmuş ...Bazen kameraya çekip yollayasım geliyor okadar yani...annem Halil sezai dinliyor mesela  daha ne  diyeyim...

Bakıyorum bazen konuların ciddiyetine göre duruma hakimiyeti, bazen ciddet etkilendiğini hissedebiliyorum...Bir baba aradı yayını "15 ay önce doğum sırasında eşimi kaybettim" diye anlatmaya  başladığında ekran karşısında samimiyetine hep inandığım Okan Bayülgen kendini zor tutuyor...İnsani tarafı, eğlenceli tarafı,ciddi halleri, konuğuna saygısı ve ekran önündekilerinin varlığına saygısı ve televizyoncu kimliğinindeki hiç bozmadığı duruşu ile tek geçtiğimiz tek isim, tek adam Okan Bayülgen...

Üzerine hiçbir siyasi kimlik giymeden bukadar zamandır yayın hayatında olan bu kralı insan başına tac etmez de ne yapar...


Portakalmavi ...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı