23 Nisan 2012

Eşime



hayat değdi sihiriyle yüreğimiize
yol aldık  güç verdik hep birbirmize
ben senin kalbini sevdim...
Ne var herkes sever iki göz, bir bakışı
ben senin eğilmez bükülmez duruşunu
herşeyden önce ruhunu sevdim...
Hasta olduğundaki sessizliğini
çaresizliklerinde yanmdayken bile çekip gitmelerini
konuşmadan anlaşmalarımızı
çocuklarımıza yaptığın babalığı
naifliğini,iyi evlat olmanı,ağar abi olmanı, dost olmanı
başına gelen herşeyi tecrübe sayıp bize daha çok sarılmanı
ben senin en çok benim olmanı sevdim...
tanrı biletini iyiki benim yanıma kesmiş
Sevgili eşim, canım YOL ARKADAŞIM....

Allah şaşırtmasın...
Not: Şair burda inceden mesaj veriyor....

Ebru....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı