7 Ekim 2012

A sosyalim yavrum ben...

asosyal olan insan hep kendi konuşur bende öyleyim...Asosyal oldum ben ama annem piyanist falan sanmıyor :D ...Anlayan anladı cümlenin espiri temasını...Neyse ne anlatacaktım heh! şimdi bizim evin mutfak balkonu hizasına denk gelen bir çam ağacı var .Çam ağacının tepesi aslında...Adını Selahattin abi koydum...Selahattin ismine gülesi bir kadınımdır ben. taaa! eskilerden bir zaman bir mizah dergisinde bir karikatür vardı...Bir kadın taburenin tepesine fırlamış " aaaa ! fareeeee " diye figan ederken fare gayet ciddi " Selahattin bayan Selahattin adım Selahattin " diyen...

Rüzgarlı zamanlarda " nassın selahattin ?" diyorum ...Sanki kafasını sallıyor gibi alıp olayı "bu gün ne oldu biliyormusun" diye girizgahsız başlıyorum sohbete...

Sonra aklıma takıldı Selahattin olamaz dedim kendi kendime çünkü bu çam ağacı bak kozalak var üstünde fıstığı var demekki ürüyor üretiyor ozaman bağyan bu ....Hop oldu mu sana selahattin nebahat...Daha alaturka bir isimde olabilirdi de koymadım işte...

Herneyse o beni dinler ben onu korur kollarım ...Geçen dallarına üst kattan kağıt atmışlar...Nebahat dertli .Salınıyor ama üzerinde kağıt..Aldım elime saplı süpürgeyi uzanmaya çalışıyorum yok olmadı uzanamıyorum...Canım sıkıldı iyi mi göreselime kağıt atmışlar hemde nebahate...Aldım elime patatesi fırlattım o ne atıştı be yavrum kağıdı tam ortaladım ardından zafer kazanmış komutan edasıyla bakarken aşşağıdan elektrikçinin cipi alarm veriyor.Yapışmış mı benim patates adamın cipinin kaportasına ...İçeri kaçtım tabii nebahatle gülüştük ne gündü peh!



Portakalmavisi deli düşleri...


Ebru...

2 yorum:

cem dedi ki...

:))

ben de tam bi bloga asosyalim ben diye bi yorum yazmıştım da tanımını şaşırdım şimdi.

ya da a sosyalse b nedir deyip hepten batırayım gemiyi...

My little Montenegro dedi ki...

yok yok batmaz o gemi daha c yi keseceğdik :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı