7 Mayıs 2013

Pip Studio ve istediklerim...

Eskiden beri turkuaz, pembe ve gül desenlerine bir hastalığım vardı...Anneannemin evindeki porsolenler, ozamanlarda yurt dışından geldiğini bildiğim nevresimler belkide çocuk aklımca içimde kalmış ama ben burda pekçok ingiliz ürünü satan mağazalarda bile hayallerimdeki ürünleri bulamamıştım taaa ki instagramda arkadaşlarımın paylaştığı pip studio  ürünlerini görene kadar...

Amsterdama gittiğim zaman ruhumu sadece fotoğraf çekerek doyurabileceğimi düşünürken Pip ürünlerinede orada kavuşacağımı öğrendiğimden beri daha bir Amsterdam hayalleri kurmaya başladım...Evet internetten de sipariş verebiliyoruz ama ben elleyerek dokunarak alışveriş yapmak istiyorum...Hem belli mi olur belkide oradaki evimize alıyor olduğumuz için daha da içim coşarak alışveriş yaparım...


 
                                 
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı