29 Haziran 2013

Nigella' nın mutfağından kuskus tarifi...



Nigella nın mutfağını elimden geldiği kadar takip eder ve pekçok tarifinide uygularım..Sadece ingiliz tarzı dışına çıkan Nigella ispanyol yemeklerine de sıkça yer veriyor...Takip etmek isteyenler için BURADAN ulaşabilirsiniz...

Tarif çok kolay.Kuskusu haşladığınız suya tuz ile beraber kırmızı biber isterseniz acı isterseniz tatlı ben bir tatlı kaşığıı kullandım...Bir miktar taze zencefil veya ben toz zencefil kullandım ama yarım çay kaşığı attım içine...Haşlanıp süzdükten sonra bir kapta hazırladığınız limon suyu, zeytinyağı, kırmızı soğan ve domates karışımına ekliyoruz.güzelce karıştırdığınızda acı,ekşi, soğan tadı ve yumuşak kuskuslar çok hoş oluyor.Salata olarakta tüketilebilir...

Afiyet olsun...

Ebru....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı