29 Haziran 2015

Eda nın dişi çıktı




Bu gün Eda nın ilk dişi çıktı. Soldaki dişi düştüğünde kırıldığından bu ilk çıkan dişi oluyor :)))...önce dişin iyice sallandığından emin oldum okadar ki bir kısmı etten ayrılmıştı bile... Eda nın eline bir buz kalıbı verip etine sürmesini söyledim. Buz sürme faslımız bitince bir bardağa su hazırladık ve elime bir pamuk alıp sayı saymasını istedim o sayı sayarken brn pamukla dişi tuttum... "Kaç demiştim "derken  O cevap vermeye çalışırken dişini çektim :)))) ufak bir kanama oldu su ilr çalkaladık ve pamukla tampon yaptım...şimdi çok iyi... Darısı diğer dişlere :))))


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı