11 Mayıs 2009

KIZI ARTİZ Mİ YAPICAN ????

Kırkı çıkmamış yavruya poz verdirdim ya ölmiyim ben emi :D...Güzel güzel pozlar mı verirmiş benim kızım :D ...

Nihayet hormonlarım düzene girer gibi e tabii hepimiz çok neşeliyiz optimist paranoyak hal almış bünye sanırım yazın geldiğini farketti...Doğal olarak neşeler saçıyoruz mucuk mucuk diye ... Kızı soktuğum şekiller sonucu son zamanlarda hayranlarımız arttı öyle şeker ki Allah nazarlardan saklasın her gören "oğluma alacağım" dedikçe yapımda emeği geçen babamız tarafından o kişilerle görüş yasağı yiğiyoruz...RTÜK ün başka bir versiyonu oldu çıktı adam :D...iki gündür ayağımızı dışarıya kızımla ikimiz atmış bulunuyoruz :D.O henüz hep uyuduğundan aklımdaki fotoğraf çekimlerini yapamıyorum doğal olarak :D ...Ama az kaldı lalelerin arasından sırıttırdım mı büyüdüğünde en azından yeşillikler içinde fotoğrafı olabilecek yavrumun...

Modern folk üçlüsü kaçtı sanki içime yaşasın yaz, yaşasın dışarı çıkabilme özgürlüğüm, kahrolsun kızımı oğullarına yakıştırıp alacaklarını söyleyenler...





Sanki yaşadıklarımı onca sıkıntıyı başkası yaşadı :D
YERİM BEN SENİ YERİMMMMMMMMMMM
:D

16 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

ohh Allah nazarlardan saklasın yahuu hem oğlan analarıda haksız sayılmazlar kim böyle bir şekeri kaçırmak isterki :):)

My little Montenegro dedi ki...

Ateş Böceği,yani bencede sizce :D...İlk bende erkek çocuk annesi oldum şimdi anladım ki boşa kasılmışız :P Kızların ballı bir tarafı varmış meğerse :D

Unknown dedi ki...

off!1!ne tatlı bu böyle..çok güzel resimler..daha fazlasını istiyoruz...bayıldım,maşallah

Evren dedi ki...

çok güzel o. allah nazarlardan saklasın...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Sağlık ve sıhati daim olsun bebişimizin hayat boyu...

bircanbircan.. dedi ki...

Nazar değmesin, kocaman bir nazar boncuğu resmi de alalım fotoğrafların yanına, 38 haftalık gebe olarak, bana umut veren "neşen" oldu!! Aman sakın bozulmasın, anne mutluysa herkes mutlu...

Seyyah dedi ki...

maşallah, nazar değmesin.. çok güzel..
yok kesin yerim ben onu:)) siz kırkı benim bu taraflara doğru uçursanız ya:))öperim canım, iyi haberlerinizi almak güzel..

beenmaya dedi ki...

ben yerim onu yer bitiririm vallahi. napayım oğlum falan yok ben yiyip bitiririm işte :))

analı babalı büyüsün hayatı kendi gibi güzel olsun inşallah :))

Nilambara dedi ki...

tahtalara vurdum, kulaklarımı çektim, dilimi ısırdım, maaşallah dedim... tüm bunları yaparken de yüzümdeki, gözlerimdeki gülümsemeye engel olamadım, bu güzel bebişin güzel bakışları karşısında... :))

"Allah güzel yazılar yazsın" der annem, ben de amiin diyerek buraya ekliyorum bu güzel sözü, sevgilerle...

efsa dedi ki...

ALLAH IM O NASIL GÜZEL BİR PAMUK ŞEKERDİR ÖYLE. MAŞALLAH KUZUYA YA :)

sufi dedi ki...

Bu güzel meleğe ben de torun çok.Eren,Ege, Ata seç seç al canım. Allah seni de onu da nazarlardan korusun, sevgilerimle.

My little Montenegro dedi ki...

Sevgili dostlar güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum...Malum bebek küçük doğdu bu yüzden fazla giremediğim için elimdeki konularıda fotoğraflarıda ekliyemiyorum çok fazla...Ama akşamları sizleri okuyorum yattığım yerden :D ...Bunların acısını çıkarmak dileğimle...

bircanbircan.. dedi ki...

Evet,bahtı güzel olsun inşallah bebeğinizin. Siz 39.haftada doğum yaptınız değil mi? Erken mi olmuş oluyor o zaman doğum? Şimdi benim, 38+3 günlük. Sag bacagima benim de kramp giriyor arada, bir de ates basiyor, mayis sonu dedi doktor, bakalım... Bekliyoruz, evet dogumdan once o yapilacak bu yapilacak diye dusunmek daha cok yoruyor ve geriyor insani, bakalim cumaya kadar bir program yaptim yapilacak islerle ilgili, meraktayim ne zaman gelecek? İp ucu olsa, hani, 3-5 gun onceden ne guzel olurmus:D Gerci ben evde oturmuyorum ki, musait oldugum bir gun buyuracak sanirim:D Allah nazardan saklasin tekrar bebeginizi, tesekkur ederim yorumunuz icin....

GeCe dedi ki...

annesibenim için de ye onu maşallah maşallah çok tatlı

Biraz dedi ki...

cok tatli yahuu!

masallah diyelim hemen!
Sevgilerimle!

Metrodan Mozart dedi ki...

Mutlu,huzurlu,saglikli ve yureği sevgi ile dolu upuzun birömür gecirmesini diliyoum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı