16 Şubat 2010

KAĞIT HELVA - ELİF ŞAFAK


Bazen bunaldığım da bir kaç paragraf okuyup yazılanları düşünmekten aklımda hiç kötü birşey kalmadığı zamanlarım var benim...Okuyarak beynimdeki tüm fenalkları uzaklaştırmaya çalışıyorum. Yoksa zaman zaman olacak gibi değil...Belki benim meditasyonumda budur bilemiyorum...Ama bu "kağıt helvada" yazılanları zaten çoğumuz okuduk ama okuduklarımızdan akla neler kalmış ve aslında neler kalmalıymış ben paylaşmak istedim....

" İnsan senelerce uğraşır,kendi sözlüğünü oluşturur.Önemverdiği her kavrama bir tanım bulur."hakikat","mutluluk","güzellik","0nur","itibar","sadakat"... Hayatın her mühim dönemecinde şahsi sözlüğünü açar, bakarsın.Vaktiyle yaptığın tanımları birdaha sorgulamazsın.Derken bir gün işte o yabancı gelir ve kıymetli sözlüğünü alır fırlatır.Ve her bir kelimeyi sil baştan tanımlamak durumunda kalırsın."

Aşk ...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı