2 Ocak 2011

2011 MUTLU SENENİZ OLSUN :D)

Öyle" ben kendimi 2011 e girmiş gibi hissetmiyorum", " aaa !! 2011 ne çabuk geldi " falan diye yeni yılı itelemeyin...Girdik işte. Dünyacak girdik bundan kaçış yok.Gerçi kim kime girdi bilmiyorum...Ben bu yılı prozak huşuluğu içinde geçirirken bitki gibi büyüyen yavrularıma iyi olan doğru olan neyse onu öğretmeye devam edeceğim...Bu sene belki çok güleceğim belki çok ağlıyacağım kaderrrr bir yerlerden kıs kıs gülme bana. şu garibanın dileklerini Tanrıya uçur yeter....Sağlık, mutluluk, bol para, huzur, başarı ve bol para hatta çok para :D... Gözünüz doysunda insanlığınızı kaybetmeyin :D ...Merhamet ve vicdan ikilisinin bünyenizde 2011 de daha çok yeşermesi dileklerimle...
Portakalmavisi



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı