9 Ocak 2011

ERGEN HALLERİ

Durdum şöyle bir baktım zamana oooo çoktan bir ergenin ayak sesleri zamanı gelmiş bile...Çok uzun zaman değil sanki dün gibi Kalamış parkında aileleri ile top oynayan çocukları izlerken " çok şey istemiyorum benim oğlumda büyüsün elimi tutsun şöyle yanımda yürüsün" dediğim zamanlar.Çok sakin bir çocuktu ve belkide bir okadar yaramaz doktora götürmüştüm" bu çocuğa birşey oldu durmuyor" diye :D .Doktor bana bakıp yandın sen yüz ifadesiyle " üç yaş sendromunda normal bu halleri çıkarın çocuğu sokağa en azından apartmanın etrafında altı tur koşsun " haydaaaa içimden anlamsız yüklemelerle ard arda gelen  "NİYEKİ" cümlesi ağzımdan çıkmıştı birkere..."Bu yaşta" demişti doktor "erkek çocukları aşırı enerji yüklü olur bir ergenin problemlerini siz üç yaşında yaşıyacaksınız" "Pekiiii nasıl sakinleşicek bu çocuk"" hımmm yorucaksınız" "şeyyy rakı versek :D" 

Ne çabuk geçmiş bizim çocukluk sendromlarımızda ergenlik başlangıcına gelmişiz yahuuu :D...

Elimde bir ergen , durmayan bir çocuk ve komik hallerime gülen bir eş var işteeee gökten üç elma düşsede uyusam bende diyorum düşmüyor bu elmalar...

Portakalmavisi... 

1 yorum:

sufi dedi ki...

O yaşlarda çocuklarda gaz sıkışması oluyor biz de torunların gazlarını alalım diye bol bol koşup zıplamalarını sağlamaya çalışıyoruz. Sonra kuzu oluveriyorlar ve işte o zaman gökten elmalardan biri düşüyor.Sevgilerimle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı