1 Ocak 2012

2012 de


2012 de yüzleşmeler yaşamak istiyorum...Bilmiyorum ki yapabilirmiyim...Babamın 75 senesinde sanırım Amerikadan getirdiği sarı saçlı bir bebeğim vardı.Saçları sapsarı, yatrınca boncuk mavi gözleri kapanan ve pille yürüyen, arkasına plak takılınca şarkılar söyleyen...Plaklarını aldım minnacık...Ama bebeği annemin evinden alamıyorum...2002 den beri çabalıyorum ama yapamıyorum...Babamın bir sabah ben uyurken amerikaya gidişi ve gene bir sabah ben uyurkan gelişi yatağıma o bebeği koyması...O bebeğin kokusu kaç senedir hiç gitmedi...

Alt tarafı bir bebek belki ama onu alması, beni düşünmesi, yatağıma koyması, karşılıklı evcilik oynarken kahve içip bebeğimi pişpişlemesi....

İnsanın içindekileri dışa vurduracak şeyler ve yokluğunun acısını içimde kanatması korkum belkide nebileyim bilemedim işte...

Kıymet bilin, ailenizi ne olursa olsun sevin, size kattıkları değeri bilin...



Portakalmavisi....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı