21 Temmuz 2012

ikinci çocuk halleri

tamam söylenen bir tek söz üzerinden gitmeyeceğim ama doğru olduğunu yaşıyoruz be! tatlım.İlk çocuğu ikinciye hazırlıyorsun.Küçüklük fotoğraflarını çıkarıp " bak kardeşinde böyle olucak,ilgimize,sevgimize herzaman ihtiyacı olucak " büyük çocuk heleki çok kardeş isteyen modelindense hemen uyum sağlıyacak 9 ay belki O da gün sayacak.

Kardeşi doğacak küçük küçük mızıkmalarda olacak belki ama yardımcı olan helede 10 yaş fark varsa hep ilk çocuk olacak.derken küçüğün 3 yaş sendromu büyüğün ergen halleri çakışacak ve anne olan sen heleki birde çalışmıyorsan kafanda gün ve gün güneye yerleşme sessiz sakin ortam hayalleri kurup , ansızın bir kadın nasıl ortadan yok olabilir acaba teorileri geliştireceksin....

Sen her imdat dediğinde hayat sana yürü git lan! diyecek .Mezuniyet, düğün, güzel anlarını düşünüp sabırlar edeceksin ...

İstediğin filmi kendini kaptırıp seyredemeyip ( dikkat et sevgili okuyucu sinema bile demiyorum öyle evde koltuk - kumanda ikileminde), yanında olmadıkları zaman yediğin yedik, dediğin dedik bile olamıyacak...

Benim gibi göbek bağını kesemiyen anneler anlıyacak halini ve terlik atmada ustalığa sancak açtığında huzuru gene onları pambık göğsüne bastırdığında bulacaksın...

Didişmeler güzeldir, cehenneme gidip gelmeler de  kuzular sağlıklı olup serseri serseri peşinde dolandığı sürece problem yok be! tatlım...

portakalmavisi...

5 yorum:

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

hahaha keyifle okudum, anladim, yasadim! 7-3 yas annesi...bir erkek bir kiz!

My little Montenegro dedi ki...

Allah bagislasin:) Hayat icindeyken zor bazen AMA halimizi okuyunca komik geliyor ya! Buna cok güzel tav oluyorum (uz).

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

Ah kesinlikle! En zor gecen bir gün bile, gün gelip en keyifle andigin bir anin olabiliyor. Bayiliyorum bu karmakarisik maceranin icinde olmaya... onlara uzun saglikli ömürler, bizlere güc, kuvvet, bol sabir...
(al iste, biri kulagimin dibinde, bilgisayar yalakaligi yapiyor, yorumu yayinladim, ne yazmisim ben bile anlamadim:)) o yuzden yeniliyorum :) Milan da selam söylüyor bu arada:)))

My little Montenegro dedi ki...

Zaten ya telefonda yada bilgisayar basinda rahat Yok bize :) Milan a bende Selam soyluyorum sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı