2 Şubat 2015

Mavili nin bebekleri olacak...


Bu günlerde evde daha farklı bir heyecan yaşıyoruz ...Ben erkek kedimiz daha dokuz aylık olduğu için bir halt karıştıracağını tahmin etmemiştim ama Mavili gebe ve yavruları olacak...Hayatımızda böyle bir macera yaşayacak olmamış evet ençok Edayı etkiliyor ama kendi içimde yaşadığım heyecanı da anlatamam...Aslında doğuma çok müdahale edeceğimi düşünmüyorum çünkü daha çok doğal hali ile sürecin tamamlanmasını istiyorum..Gerek yerli gerek yabancı çok fazla iran kedisi doğumu izledim...Bazıları kendi doğal sürecinde tamamlandı ama bazılarında insanlar çok fazla müdahaleciydi...Bebekleri anneden ayırıp temizleyip hatta göbek bağını bile kendileri kesip daha sonrasında annenin yanına koyuyorlardı...Doktorumuzun da önerisi eğer Mavili çok yorulursa sadece yavrunun bulunduğu keseyi yırtmam doğrultusunda...Çünkü yavru kedi yeni doğanlarında ölümler genelde anne yorulduğu için kesenin içinde çok kaldığı için oluyormuş...İnşallah yavrularımıza sağsağlım kavuşuruz....

İşte baba adayımız Percy efendi :D



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı