5 Ağustos 2008

EBEMDE GÜZEL BENDE GÜZELİM

Adama dedim ki aslında amcada peah salla amca demem ben öylesine saatlerce dolanmışım markete gelmişim tam park edicem karşı şeritten kırdım dank usta gel sen benim park edeceğim yere parket.Benim yavaşlığımdan değil yolu yardım manevradayım ya geldi parketti adam ve sinyalimde belli ben parkedicem oraya adam bir güzel çıktı arabadan tabii şafak atmış freni koyup el frenini çekip arabadan amcama doğru bağırarak ya napıyorsunuz siz dedim...Usta bana ben parkettim bekliyeceksin dedi ...Hönk nasıl yani ya kırarım amca senin belini nedemek bekliyeceksin yok park olayında yaş sınırlaması mı var ...Yok muhit tanıdık olmasa dalıcam adama dedim ne bekliyeceğim pardon ahahha :D beyimizin çıkışını bekliyecekmişiz marketten...Eyvallah başka deniz kenarı masalarıda görelim ozaman ....Hayret birşey ya adam girdi markete inşallah aradığını bulamazsın dedim ....Adam elleri boş çıktı ben gülmeye başladım zaten canım burnumda ( bu nasıl lafsa ) Levyeyi kafasına sokasım mı ne gelmiş...Adam ben gülerken tüm o efendiliğinden sıyrılıp kızım eben güzel mi dedi ....ahahahah güzel amca güzel ebemde güzel bende güzelim ...Arabasına bindi sayıyor ama bende arabama yöneldim ama adamı performasından dolayı alkışlıyorum ahahahah :D Denk gelmez geldiği zamanda eğlenesimle sinirim örtüşür koptum anlıyacağınız ahahahha:D kendi aradığımı mı ? onu buldum :D

1 yorum:

Rüyacı dedi ki...

Var öyleleri. Levye kullanmayı gerektirmeselerde, sunturlusundan hak ediyorlar bişiler. Sizin sinyaliniz işret onlar için. O girecek kapmalıyım telaşı orda başlıyor boş yerleri.
Lastik havasını almak çözüm olabilir ancak ucu size dokunur beklemeyi seçiyorsanız.
Karmaşık kent, karmaşık insan. Sadeleşmek size kalıyor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı