2 Ağustos 2008

KAFAYI KIRDIM


Ohhh yeahhh Serdar Hadise diye abuk abuk inleye inleye şarkıya eşlik ederken yan arabadan gülenleri gördüğümde dönüp tükürecektim ki yeşil yandı ...Napıyım ya öyle inlemeli falan olunca şarkı ister istemez kulağımda kulaklık varmış modunda eşlik ediyorum...
Neyse hani gözümde zımbırtı çıkmıştı ya beni mahvetmişlerdi bana dedilerki makyaj yapma olurmu abi yap demelisinizki ben yapmıyım illa damarlarımda akan kan kalbe ulaşıp kalbim beynim makyaj makyaj diye ötmeye başladığında gündüz vakti gece makyajı yapası bir hal aldı bünye...
Yahuu parfümde bitmişti dedim gidipte alayım ben şu parfümü zamanın birinde bir parfüm kokusu kalmış aklımda hani kokuda akılda nasıl kalırsa ulan parfümün adı neydi sadece M harfi geliyor aklıma böylede bir durumum var illa bir harf kalır aklımda ama gerisini hatırlamam neyse girdim kocaman bir alışveriş merkezine ismi lazım değil baş harfi Boyner. E hem dedim kalabalığa gireyim insanlar ne yapar indirim zamanı deli gibi onalrı izlemek çok güldürüyor beni üst kattan atladığım gibi yürüyen merdivene aşşağıya parfüm makyaj marka cennetine süzüldüm...Süzüldümde olm parfümün adı neydi sanki çok büyük risk alıyorum anasını satıyım alt tarafı parfümü değiştiricem de ama bende haklıyım cildim bu yaşta bebek egzaması oluyor öyle de hassasız yani Dior a yaklaştığımda avına hücum eden canlılar gibi etrafımı sardılar bir anda parfüm makyaj watershine ne dicemide şaşıdım nerdeyse 1 kilo kıyma dicem öle afalladım dedim 1 sn lütfen beni rahat bırakın bir kaç şeye bakıp çıkıcam ( korktum anam noluyo ya ) derken anladılar ve uzaklaştılar yok efendiliktende anlamam çekilin nefes almam lazım derim yani neyse kızın tekiyle paslaşmaya başladık o diyor bu ben diyorum şu zaten o M harfli parfümü bulamadım dedim bari içinde yasemin kokusu olan bir parfüm olsun tamam ok onu bulduk kaç parfüm sıkındıktan sonra oda ayrı konu :D...Derken yüzünüz dediler ulan ağladım ağlıycam gözünüz dediler koptum anasını satıyım derdimi başıma gelenleri herşeyi anlattım yüzüme sürmelik değil sıkmalık böle deodorant gibi bir fondoten ve allık verdiler gözüme klinik deneylerden geçer not almış bir ürün verdiler beni bir sevdiler bir iyi davrandılar ay bir hoşuma gitti ...Gün içinde kullanmalık nemlendirici dediklerinde demek artık gün içi nemlendirici kullanma yaşım gelmiş diye tam çıtayı düşürüyodum hoooppp başka bir iltifat geldi neyse ben gittim ödemeyi yaptım ürünleri aldım müşteri kartımı verdiler kişisel bilgileri doldurucam eşşek kadar çok çok çok hassas cilt yazmışlar ahahahah herşeyim hassas hassas olmasa cildim zaten şaşardım ki :D
Psikolojik yardım alsam bukadar mutlu hissederdim :D Amannn moraliniz mi bozuk parfüm almaya gidin süper iyi geliyor ....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı