6 Mart 2009

SAKLADIM CEPHANELERİMİ

Koştur koştur bir hayat bu benim içinde hareketlerimin kısıtlandığı...Cephaneler oluşturdum kendime :D bir terlik , bir defter ve bir de kalem...Eski cephanelerimi düşünüyorum sigara paketi, kültablası, biraz çiğnenip yuvarlatılıp ağızdan çıkarılmış sakız...


Sağdan sola, soldan sağa dönerken hayatımın bir film şeridi gibi gözümün önünden geçtiği gecelerim var benim elimde sigaram zihnimde mısralarım dolu anlarıma inat...


Sık tuvalet ziyaretlerimde en çok çıplak gezme arzusu var içimde rutine bağlanmış hareketlerle en hızlı kilodunu indirebilen bir bünye varoldu benden içerü...


Dünü anımsamadan, sıyrılıp sadece yarını düşünmek içimdeki...Dün gene zordu ve yarın belki herşey daha güzel olmak adına bitecek....


Gülle gibi olup kelebekler gibi uçmak geliyor içimden.Ne güzel bir gün tek ayak üstünde seke seke dolaşma arzusu bu bendeki...


Alışkanlıklara sarılıp her telefonda "Ok geliyorum" diyip arabanın anahtarını elime alıp koltuk altıma paltomu sıkıştırıp asansöre kadar hatta yalın ayak koşmak istiyorum...


Rakı havuzunda yüzüp, kenarda tuğlada pişmiş balıkları lüpletip romantik bir gece geçirmek istiyorum...


Oğluma sarılmak istiyorum kollarım kavuşmuyor, alyansımı takamıyorum ve topuklu giyemiyorum...


:D Ahahaha, içimden bale yapasım bile geliyorda yapamıyorum....Tutan mı var ??? Evet küçük bir şey gerçi büyüdü artık...


İçimde kimsenin bilmediği düşüncelerimi bilen, ruhumun yarısı, vücudunun neresi olduğunu bilemediğim ama habire unutturmamak adına kendisi tarafından dürtüldüğüm :D ...


Tamam tamam seni bekliyeceğim ondan sonra cıvıtacağım...Seni şimdiden çok sevmesem bunca şeye katlanırmıyım sanıyorsun :D...Elinde kola şişesi kaçan oğlum, fırsat bildikleri için bir sürü fırçaya maruz kaldığım doktorum, ailem savulun az zamanım kaldı şu doğum olsun cephanelerimi saklıyorum sallıyacağım bir bir bünyenize :D



4 yorum:

beenmaya dedi ki...

hayırlısıyla prensens bir katılsın aramıza hepsinin acısını çıkartırsın :))

My little Montenegro dedi ki...

:D evet hayırlısı ile gelse artık :D

efsa dedi ki...

ilk zamanlar bezelye hiç çıkmasın istemiştim :)
sonra içime tekrar alma şansım olsa ne güzel olur diye düşünmüştüm

ayy geçmişe dönüverdim. tuvalette kitap okumaya başladığım yıllardı

GeCe dedi ki...

inşallah doya doya yaparsın çok güzel bir yazıydı hayırlı kandilelr bu arada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı