20 Mart 2009

NE KA KOMİĞİM :D

Image Hosted by ImageShack.us

Geçen sene "Tanrım yağmurun yüzüme yağmasını özledim" diye dövündüğümü anımsıyorumda kendime gülüyorum...Bu sene yağmur yağıyor ben arap kızı gibi camdan seyrediyorum...Yok bir iki yağmurda yürüme girişiminde bulundum ilkinde hasta oldum, ikincisinde ise aile güruh halinde üstüme geldi " Sen delirdin mi?" diye.Görende Martta denize girdim sanıcak hoş yapmaya çalıştığımın şu hamile halimle bundan pek farkı yok....

"Hayat bu güzelim insan herşeyi tatmalı" :D.Tattım canım ebemle küçük bir yüzyüze gelme olayından sonra vazgeçtim tattığım tatlardan ama olsun tattım neticede...Tuz, turşu,turşu suyu olayını bitirdim...Şimdi deli gibi gecenin bir vakti aylarca o yatak odasında kapalı kalmışsında sanki herkesi uyutup kaçacakmış hissiyle buzdolabına düzenlediğim gece ziyaretlerinde ekmek arası turşu,üstüne mayonez yanında da en acısından turşu suyu içeceğimle üzerime projektör salınmayacak olsa da evdekilerin hışmından korkumdan köşe bucak saklanarak lüplettiğim zıkkımlanmalarım artık bir anı olarak kaldı ...Çünkü turşu suyu ve turşu yüzünden vücudum su tutmaya başladı.Ödem yapan vücut tansiyonuda zıplattı ki bu hamilelikte ühüüüüüüüüüüüü!!! erken doğum sebebi...Doktor bana kızmakta kendinden geçerken aklımda kalan tek şey " Bu bebeği içinde tutmak için neler yaptın şimdi bukadar ucuz birşey yüzünden bebeğini kaybetmene asla izin veremem"di ...Annem ağlamaktan kendinden geçmiş bense iki katı olmuş yüzümle melun melun doktora bakıyordum...Neticede kesilen turşu suyu ve turşu sayesinde iki günde 4 kilo gitti...Aslında ödem çözüldü gecede dokuz kere çişe gitmek mahiyetinde elbette :D...

Komik bir aileyiz biz...Kamerayı aldık hani şu el içi kadar olanından...Nekadar komik olduğumuzu izledikçe daha da bir tastik aldık eşden dosttan...Olağan akışı komik hayatımızın yoksa biz zorla birşey yapmıyoruz...Bebeğe örülen giysilerin orjinalliğini siz düşünün...Kız diye hırkalarına payet ve boncuklar işlendi :D daha çok gece kıyafetine dönen kıyafetleri eşim görünce "erkek olursa ben size sorarım "dedi...Hayır neyi sorucak çok düşündüm hazır cevabını yapıştırırım diye ama konuyla alakalı bir soru ve akabinde patlayacak cevap bulamadım :D...

Puhahahha! Adanalılar gibi ayakkabının arkasına basıp yürüyorum...Ayakkabılar beni boğmaya başladı...Bu arada tam dört haftam kaldı ve yaz gebelerine terlik giyme rahatlıkları konusunda imrendiğimi belirtmek isterim...

Bu arada salgılanan bir hormondan dolayı kelalaka konularda ağlar oldum...İçgüdüsel bir dişiliğimle sürekli yuvamda düzen ve temizlik olayına giriştim...Annem psikolojimden endişe etsede doktor bunların normal olduğunu söylüyor...
Bu içgüdüsel durumlarda ayrı bir komedi... Günde bilmem kaçkere boş beşiğin içine gidip bakıyorum :D .Gerçi pek boş değil bir sürü peluş doldurdum... İnsan hareketleri kısıtlanınca da sinir oluyor :D... Kendimi ters dönmüş kaplumbağa gibi hissediyorum.Bazen bacağımı kaldıramıyorum bu hallerim de komik...Kaldırıma çıkamıyorum...Tanrım keklik gibi sektiğim zamanlar nekadar güzelmiş...


Eeeee! ama herşeye değer...Hele ultrasonda O nun küçücük elleriyle yaptığı gölge dansını izlemek herşeye değer...Sesini, yüzünü, cimcimeliklerini sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım...Herşeyin hayırlısı ve sağlıklısı ile karşılaşmamız dileğimle....

7 yorum:

GeCe dedi ki...

ne güzel yazmışsın 4 haftam kaldı demişsin ama cinsiyetini öğrenmediniz herhalde, bebeciğini sağlıkla kucağına almanızı diliyorum

sufi dedi ki...

O pullu payetli giysilerinin içine bir de nazar boncukları eklesen ya.Bir de kocamanından kendine kilitle bence.Sevgilerimle müstakbel anne...

Seyyah dedi ki...

bir şey kalmamış artık, azcık daha dişini sık, dikkat et hem kendine hem bebişe..sağlıcakla kucağına alacağın ve bize haber edeceğin günü bekliyorum. sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Ay çok az kalmış, hayırlısı ile kavuşursun bebişine işallah, bende boş beşiğin karşısına yatar öyle seyrederdim.

My little Montenegro dedi ki...

@Gece, yok öğrendik ama ayrıntılı ultrasonlarda göstermediği için hep teredüt var içimizde :D Kız dediler ...

@Sufi,canım benim o nazarboncuğu olayını abarttım bile denilebilir :D müstakbel anne denmez aslında çünkü 10 yaşında bir oğlum var :D

@Nily,Ah canısı bir bilsen insan okadar ayı deviriyor da günler geçmek bilmiyor...doğsun siyahbeyaz çektiğim fotoları eklerim :D

@Gülhan,Teşekkür ederim :D hepimiz için hayırlısı neyse onu yaşamamız dileklerimle...

MAVİ UMUT dedi ki...

Allah tamamına erdirsin. Sağlık mutlu huzurlu bir hayat versin ailenize. Anneliğinizi kutluyorum.

siyahmasal dedi ki...

Hem güldüm hem ağladım yazınızı okurken:)benim hamileliğim daha çok yeni 3 ayın içindeyim ama çok istenen bir bebek olduğu için olsa gerek duygularımı çok yoğun yaşıyorum.Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı