26 Aralık 2011

İYİ SENELER SEVGİ KELEBEKLERİ


New Years Countdowns at WiddlyTinks.com

Ben küçükken daha müstakildi binalar ve insanlar daha sosyaldi...Şimdilerde daha büyük binalarda şahsına münhasır hayatlar sürüyoruz.Yeni yıl geliyor kaç gün kalmış?  Etrafıma, sokağıma gelemeden neşesi girivereceğiz yeni yıla hooop bir bakmışız yeni yılın telaşındayız.

Daha güzel anlamlarla yüklü olsun isterdim bu yeni yıl telaşlarının.Klişe olmuş belki ama yeni yıl hediyelerine karşı olanlardan değilim ben. Tek derdim zorunluluk hissetmeden kaç kişiye gönülden kopup birşeyler alabiliyor ya da yapabiliyoruz...Vazife halini almış akışları sevmiyorum belkide ben bilmiyorum...

Eskiden yeni yıla gireceğimiz zamanlarda Bostancıda oturduğumuz mahalle de mis gibi kabak tatlısı kokardı...Yıllarca yeni yıl benim için hep kabak tatlısı demekti :)...Sonradan öğrendim tabii,İstanbullu veya istanbula seneler evvel gelmiş insanların gayri müslimlerin pişirdiği domuz eti kokusunu bastırmak için her yeni seneye girildiğinde  bu tatlıyı yaptıklarını....Böyle mis gibi kabak tatlısı üstünde cevizleri :)...

Çocukluk işin içine girdimi insanın  nekadar derine inebilirse inesi geliyor değil mi? Her sene sağlık, mutluluk,para falan diliyoruz birbirimiz için ben bu sene düşündüm ya da gözlemledim diyelim daha farklı şeyler dileyeceğim sevdiklerim için...Çünkü sağlık,para, mutluluk herkes kendi isteyebildiğini istiyor malum kaçımız duyuluyoruz :D

Ben bu sene tüm insanlar için önce hoşgörü diliyorum, daha fazla saygı, yaptıkları işler yüzünden menfaat duygularını yüceltirken küçülttükleri merhamet duygusunu arttıtmalarını,sevmeyi hiç bırakmamalarını, içinde bulundukları çarkı, sistemi adına her ne diyorlarsa sorgulamalarını, uzak bile olsalar mesafe açısından birilerinin kalbinin içinde yerleri olduklarını unutmamalarını ve en çok en çok da önce kendileri için huzur dilemelerini istiyorum...

İYİ SENELER DOSTLAR HEPİNİZİ SEVİYORUM.....








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı