25 Aralık 2011

EDA BÜYÜYOR ...



2012 havasına iki gündür girebildik.Bende karar verdim artık bloğuma yazmaya başlamalıym.Eda artık 2,5 yaşında...Zaman zaman hamilelik, düşük tehlikeleri ve doğumu sizlerle paylaşmıştım.Artık Eda bana soluk aldırabildiği zamanlarda burda olacağım...Çektiğim fotoğraflar evdeki delilikler bilmem artık daha ne olursa...Geçmiş yazılara baktım aslında genç bloggerların yazılarındaki karamsarlıklardan güzel birşeylerinde olduğunu okuyacakları bir yer olduğunu anlamalarını istiyorum...Hayat zaten zor birde dengesiz beslenme sonucu iyice bunalıma bağlayan beyinlerinizin içinde kaybolmayın yahuuu!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı