25 Aralık 2011

HER DEDİĞİM


Her dediğim olsun yaşında dünya sana güzel be yavrum.Biraz ağlarsın " yüffen " dersin olmadı " bandon anne bandon " dersin şifreleri çözer engelleri geçersin...

Bir yüzüktür derdin, kimi zaman dağanık saçlı bir bebek ben seni izlerim hayat bizi...

Planlar yaparız, kırılan hayallerimize bakarız...

Çok gülmek isterken bile endişe salar bu hayat bize ve sen elinde diş fırçaları ile gelir silersin kederimi...

Tek emelim yüzünü düşürme güzel kızım ağlama ve benide ağlatma ....

En çok analar ağlar sakın adım atarken bunu unutma...

Not: Biliyorum ki ben zaten illa yanlış adım atacaksın ....Olsun be güzel kızım hep yanındayız :D ...Hep dediysek bokunu çıkarmaman dileklerimle  :))))

Annen, baban ve abin :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı