6 Kasım 2013

Bu bir ne yazısı bilemiyorum :))))



Normalde Eda nın bağlı olduğu bir park var :) başka parka gidince yabancı bir ülkeye gitmiş gibi davranıyor bu yüzden evimize yakın olan zihninizde canlansın diye yazıyorum içinde basketbol sahası, oyun parkı, düz yeşil alanı ve bankları olan hem mesire yeri hem terapi merkezi hem de çocuk parkı olarak kullandığımız bir parkımız var...

Normalde çocukların oyun alanında sigara içmiyoruz... Piknik alanı özelliği olan diğer yere konuşlanıyoruz.

Geçen Eda yı parka götürdüğümde gene zıkkımlanasım gelince ilerde sigara içen genç bir annenin yanına gittim. 

Kadın Fatih Terim gibi el kol hareketleri ile çocuğu öyle bir baskılamış ki ben bile rahatsız oldum. Bağırmaya da başlayınca " yahuu! Yeter çocuk bu tabi kaydıraktan yüzü koyunda kayar "dedim ve gülmeye başladım.
" normalde çalışıyorum ben annem ilgileniyor çok istedi diye getirdim ama birşey olursa diye panikliyorum " diyince çocuğunu anne güvencesine mühürlemiş tehlikenin nereden geleceğini bilmeyen tecrübesiz annelerden biri olduğunu anladım :))). Zaten ıslak mendilide yok, su şişesi de yok bariz bağırıyor kadın tecrübesizim diye. Bir anne ıslak mendilsiz, su şişesiz ve belki temiz bir alt bezi olmadan parka gelmez. Çocuğun çişi gelince beze yaptırıp evden getirdiği poşete sarıp çöpe atar :))))....

Ordan burdan derken çocuğu üç yaşlarında olan bu anne boşandığını ve ailesi olmasa çocuk büyütmenin çok zor olduğunu söyledi . Yeni değil boşanalı 3 yıl olmuş.çocuğu doğurup boşanması beni üzdü tabii... Belki aldatıldı, şiddet gördü, adamın ailesi sorun çıkardı bilemiyorum soramıyorsunda ama sadece " keşke çocuk yüzünden biraz daha deneseydiniz " dedim . 

" Değecek biri olsaydı keşke ozaman denerdim. Gözümde çok büyütmüşüm aşktı bitti sadece" " ulan! Hayatının içine etmişin ne hakkın var bu çocuğa bunu yaşatmaya" çocuk konuşamıyor doktor psikolojik demiş.ve ben bunları içimden düşünüyorum." İlk zamanlarda anlamadın mı? "dedim ki ben flörtü kastediyordum....

Efendim bunlar nokia da çalışıyorlarmış.ahaha! Hala var mı o marka diyesim ağzımdan kaçıyordu ki sustum o derece ıphone yani. Adam üst düzey yöneticisi kadın aşık olmuş evlenmişler. Bir gün adam tuvalete girmiş bayağı bildiğin tuvaletini yaparken osuruyor. " E! İnsan ya! Ondan olmasın" ." Yok birde hersabah bir boğaz temizlemesi var tiksindim adamdan" "E! Hamile kalmışsın o iş labaratuvar ortamında mı oldu" diyecem sustum tabiii. Hamile olduğunu anlamış çocuk doğmuş adam düzelmemiş ve osuruk yüzünden karısı boşayan ilk adam olarak tarihe geçmiş adam. Elbetteki birçok neden saydı ama olayın sığlığı bakımından bu diyaloğu yazdım...

Evlilik masallardaki gibi birşey değil ki kardeşim. Çocuğuna fedakarlığı öğreticeksin, paylaşmayı, değer vermeyi falan falan. Vermezsen evlenip bir yıl sonra adam osuruyormuş diye alır çocuğunu döner yanına tabiii... 

Kader kısmet, çocuğun alacak nefesi varmış gibi züğürt avuntuları ile ve beni basmış bu muhabbetten sonra elindeki sümüklü böceği kabuğunu kulağına koyup deniz kabuğu sanan yavrumu alıp evime yürümeye başladım. Egeberke söliimde çok osurmasın bari kaldıramam ben böyle ithamları :))))))))

Ebru...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı