27 Kasım 2013

Yeni yıla YENİ ŞABLON :)

Uzun zamandır bilen biliyor örgü işine bulaştım...Aslında bulaştığım amigurumi..Sebebide ördüğüm bebekleri kızımın daha çok sevip onlarla sıcak ilişkiler kurması...Onca ücretler ödediğim ismi lazım değil barbie lere aldıktan bir gün sonra dönüp bakmayan kızım ördüğüm bebeklere aşık oldu...

İşte bende aman ördüğüm bebeğe göz nerden bulurum, olmadı kaç ilmekle ne yaparım diye Google amcaya "amigurumi" yazınca  karşıma hooop sevgili Demet Hanımcığımın amigurumi aşkına bloğu çıktı...Ona buna

şuna derken bloğun sağ tarafında işte bu minti yeşili zemine yazılı yazıyı gördüm ve neye niyet neye kısmet modunda hemen mail attım..

Çok eski bir blogger olmama rağmen 2009 daki zor hamilelik dönemi ve akabinde gelen doğumdan sonra bloğumla fazla ilgilenemedim...Ama sanırım 2007 den beri hep hazır şablonları bloğuma uyguluyordum ve beni yansıtmadıklarınıda içten içe biliyordum...Hatta ozamanlar ingilizler arasında çok yaygındı bu şahsına münhasır şablon tasarımları...açıkçası pound ödeyip İngilterenin bilmem neresindeki birisine meramımı anlatmak istemedim ama çokta gıpta ettim...

Artık bizde de blog yazımları arttığı için böyle bir şablon tasarımı ile karşılaşmak beni hem mutlu etti hemde blogger şablonlarının kuraklık dönemini bildiğimden gurur duydum...

Demet hanım çok zevkli ve anlayışı dorukta olan bir insan...Ben ki sezeryanla doğmadan mütevellit devrik cümlelerle en yakınlarımı bile delirtirken  biz çok güzel anlaştık ve benim içimde ölmeyen küçük kız, fotoğraflarım, hobilerim,anneliğim ne varsa işte beni yansıtan bir şablon oluşturduk...

Çoook mutluyum ve vesile olan Demet hanım a bir kere daha teşekkürler...

Ulaşmak isteyen arkadaşlar fotoğrafa tıklamanız kafiiii







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı