26 Aralık 2013

dedim kendi kendime


"Sonra" dedim   gene kendi kendime derken nekadar çok kendi kendimleyim diye düşünmeye başladım...Yalnızlık benim bir yerime çıpa attı. sosyal anlamda enfeksiyonum var benim...Elimde nezaman elime aldığımı bilmediğim birşeyler var hep.Pek sevmem aslında yalnızlığı ne zaman gelip çöktü gene böğrüme...Sonbahar hep sensin bunlara sebep.Kanımın akışını bozdun hele İstanbul un lodosuna hiç girmiyorum bile...İnsan lodosu öldürme planları yaparmı hiç...Ee! ben yapıyorum migrenimden mütevellit sevmem hiç lodosu...

Bu seneyide bünyede migrenle devirdim...Aslında yalnız değilim beni hiç terketmeyen alıştığım acılarım var migren halay başı adı çıkmış garibimin...

 yalnızlıktan dem vuracaktım ama yazı gene migrene kitlendi...Canım acıyor bu aralar kafamı duvara sürtüp ateş çıkarasım var...Bünyem anarşist ben ne yapayımmm....Alacağın olsun ey! migren...

"Sonra " dedim gene kendi kendime derken Eda seslendi "annneeee kakamı yaptımmm" " geliyorummmmm " vazife beklemez anladın sen ....

Ebru

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı