26 Temmuz 2008

DÖNDÜM



Güzel günler genç yaşamda sunulan lütufsa bir testere filmi içinde lütufsuz yaşamak istiyorum dibine kadar gerilip dibine kadar stres yaşamak istiyorum...

Döndüm iyiyim salak doktorun kafasına fırlatacağım terliklerimi bir bavul yaptım diğer bavula şişelediğim deniz sularımı koydum vede döndüm...Gene gidebilirim ama iyiyim..

Küçücük dünyama kocaman acılar şırınga eden doktoru sahilde şezlongda püfür güfür eşşek kadar ekranda izlediğim o filmdeki dönüşmüş köpeklerin ısırmasını diliyorum...

Göz kapağımda önemsemediğim bir leke belirdi ansızın makyaj malzemesi mi yoksa elimle bulaştırdığım birşey mi bilemeden annemin zoruyla gittiğim doktorcum sedeften başlayan cilt kanserine kadar giden bir değerlendirme ile canımı fazlaca sıktı ...Gözün dışına dökülen içinede dökülürken körlük riskleri sıralandı birbir ellerime rapor rapor...


Tedavi, stressiz yaşam ve üzülmeme üçlemesi ile iyiyim gözümde geçti...Ama o doktora küsüm bu küslüğü tanısı ile mahkemeye kadar götürme şeysi var içimde aslında ama gene gerilmemek adına Allaha havale ediyorum...Ölüp martı olunca ilk onun arabasına pisleyeceğim...Neyse gelicem ben gene son yazıdan hasta olduğumu anlayıp mesaj ileten tüm arkadaşlar teşekkür ederim...Hani koftiden okumadığınızı şeyettim azcık sevindim ...:PBir sonraki yazımda olayı nazara bağlayan eş dostun bana uyguladıkalrını yazıcam ben çok güldüm dilerim sizde gülersiniz:D

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun dicem ama zaten geçmiş.Baya uzun bir araydı.Neyseki döndün.

Cevval Portakal: dedi ki...

Senin var ya hiçbir şeyin yok bence he, turp gibisin. Hep doktorların marifeti bunlar, sürekli korku salıyorlar bünyeye.
Bu arada ölünce martı olsak cidden ne güzel olurdu, ben çok isterdim.

Adsız dedi ki...

Ölünce martımı olmak daha neler başka kuş türü bulamadınmı

Çizgi Perde Dekorasyon

Jaluzi Perde ,Stor Perde ,Ahşap Jaluzi Perde , Ahşap,Stor Perde,Dikey Perde,Sahne Perdes,Katlamalı,Tül Perdeler ,Tül Perde Çeşitleri , Screen Perde , Pilise ...
www.cizgiperde.net
http://www.cizgiperde.net/
http://www.cizgiperde.net/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı