10 Şubat 2009

SEVGİ KIRINTILARINDA TAKILI KALMAK

-Anlamıyorsun bana sunulan kırıntıları sevgi sanmışım. Beynimde kaç kere kendime kıyaslama dedim ama bariz belirgin birşeyi neden dillendirmeyeyim sevgi değilmiş o alel acele yapılan sevişmeler, arandığında soğuk konuşmalar sevgi değilmiş aldığım doyduğum kırıntıları sevgi sanmışım önemseniyorum sanmışım...
-Neden hemen şekillendirdin. İçindeyken hiç mi birşey yaşamadın sen bu ilişkinin, on yıl evli kalmışsın şimdi boşanalı bir yıl olmadan yaşadığın beş günlük ilişkiylemi geçmişini şekillendirip böyle böyleymiş diyorsun...
-Çok mutluyum kadın olmayı hissetmemişim belkide , belkide hiç birşey hissetmedim ve hep hissettim sanıp sandıklarımdan kocaman bir evlilik bir ilişki yarattım kendime...
- Peki O aramıyor mu seni ?
- Bitirmiş O kadınla ilişkisini ve günde dört kere arar oldu ama neye yarar düşünsene sevişmiyormuşuz bile ilk başta kendimi O nu aldatıyor gibi hissetsemde mutluyum ben...Gözlerimi görebilsen ışıl ışılım değiştim ben...
- Korkuyorum sanki çok çabuk oldu bilmiyorum...
-Lütfen endişelenme ve benim için mutlu ol lütfen....
Bu telefon konuşmasından sonra içimde hissettiklerim bir kadının acısından sıyrılırken başka bir acıya düşüyor gibi olması idi...Çok çabuk olmuştu herşey...Birşey sadece çok çabuk oldu diye de olumsuzlaşırılmamalı belki ama dedim ya bilmiyorum...Arkadaşım on sene üstüne eşi O nu aldattığı için evini barkını topladı bu şehirde de kalamam dedi ve İzmire yerleşti...Şimdi yeni bir ilişki içinde tek endişem sevgi sandığı şeyin O na acı vermesi olacak...Zamanında körlemesine bağlanmak ve bağımlı olmak yerine yaşadığı ilişkiyi evliliğini kafasında şekillendirseydi belkide sevgi diye aldığı şeyin kırıntılardan ibaret olduğunu anlasaydı belkide ilk giden O olurdu ama olmadı...Şimdi mutluyum diyor bana da inanmaktan başka ne düşüyor...

Portakalmavisi....
Image Hosted by ImageShack.us


4 yorum:

beenmaya dedi ki...

BAZEN GERÇEKTEN DE ACILARIMIZI YAŞAMAK YERİNE DERİNLERE İNDİRİP ÜZERİNE SIĞINACAĞIMIZ BAŞKA LİMANLAR BULURUZ. BU BÜYÜK BİR YANILGI OL ÇOĞU ZAMAN. UMARIM ARKADAŞININKİ GERÇEKTEN BÖYLE DEĞİLDİR, GERÇEKTEN MUTLULUĞU DEVAM EDER...

BU ARADA BÜYÜK HARFLE YAZDIĞIMIN FARKINA SONRADAN VARDIM VE DE DÜZELTMEDİM KUSURA BAKMAYASIN :))

Unknown dedi ki...

Ödülünü almak için bana uğrarmısın...

MAVİ UMUT dedi ki...

Çok üzülüyorum böyle haksızlık nankörlük içindeki yaşamlara.
Ziyan edilen güzelliklere.
Bitmiyor, bitmeyecek bu çiğlikler.

kardelen dedi ki...

Hayat sadece bir kere yaşanıyor bile bile yanılş bir hayatta yaşamak zor olsa gerek yapması gereken tek şey mutluluğuna inanmaya devam etemesi unutması geçmişteki yanlışlıkları...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı