17 Ağustos 2012

Pişman olmamak


Böyle hiç pişmanlıklarım olmadı benim.hayata karşı hep iyi niyetli oldum.ne yaşadımsa kendim yaşadım belki sillesinide yedim zaman zaman ama pişman olmadım ben...

ağlıyacak bir  omuz , bağır kolik olmadım hiç.ya kendim ağladım ya da bana sarılanlarla ağladım...

Öyle gördük biz ve pişman olmadık...

kimsenin parasını çalmadım, kocasından boşanma sebebi olmayı bırak flörtü olan kız arkadaşlarıma bile mesafe koydum.Kimsenin hakkına tecavüz etmedim, çok canım yandığı zamanlarda bile acımı bastırdım...

birgün çemkiresim gelecek belkide benden, bizden çalınan hem para hem mal hemde zaman için ...

Sabrımı sınıyorum.Öyle bir çemkireyim ki gene pişman olmıyayım...
ya da "Tanrım sen bilirsin kullarını" diyip kenara çekileyim ilahi adaleti bekliyeyim...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı