27 Kasım 2012

Lahmacun yapımı ...(içi evde hazırlama)


malzemeler....600 gr dan 18 tane net çıkıyor...

-600 gr. tek çekimlik %20 kuzu karışık dana kıyma.
-2 ortaboy yoksa 4 küçük boy kuru soğan
-1 baş veya 4 diş sarımsak
-2 ad. domates
-2 taze kırmızı biber
-3 adet veya 5 adet sivri yeşil biber
-1 demet maydonoz
-domates salçası ben çok koyuyorum 3 ço.kaş
-biber salçası mümkünse antep olsun ben 2 ço.kaş. koyuyorum
-kırmızı,karabiber ve tuzu size bırakıyorum...

yapılışı...

öncelikle et hariç tüm malzemeleri bıçakla küçücük doğruyoruz.Robot kullanmayın sulanıyor.tüm malzemeleri karıştırıp sonra eti ekleyelim.tekrar karıştıralım mümkünse el ile.Salçaları ve baharatı eklemeden tatlı yapacağınızı ayırın...salçalar ve baharatla da karıştırıp temiz bir kaba alıp fırına yollayın...Afiyet olsun...

Detaylı fotoğraflar için TIKLAYIN...


Portakalmavisi aşçı düşleri...

Ebru...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı