25 Ekim 2007

DAMARLARIMDAKİ ASİL KAN


Merhaba ,kampanya dahilinde her ne yapılacaksa seve seve katılmaya hazırım...
Ben bu ülkeye 42 yıl bifiil Silahlı Kuvvetlerde görev yapmış bir insanın kızıyım...Bana öğretilen ilk şey insanları dilleri, dinleri ve ırkları için sakın ayırt etme.Ta ki özgürlüğün ve toprağın için bir tehdit unsuru olmadıkça...Ve senin kalbin bu topraktan yapıldı (Topraktan gelme) sakın olaki yurdunu terketme..Eğer bir gün kişisel çıkarların için dahi olsa bu yurdu terkedersen öldüğünde seni hiç bir toprak almaz....
Üzerine oynanmış tüm oyunları çözmüş bir ülkenin insanıyım biliyorum ki asla ülkem sınırlarında yaşarken ikinci sınıf insan muamelesi görmemiş bu insanlar kafalarını kendi çıkarları için karıştıranların oyununa daha fazla gelmemeliler...
Tarihte hiç bir kara parçasını ÜLKEM diye sahiplenememiş bu insanlar Türkiye Cumhuriyeti içinde nefes aldıkları sürece varolacaklarını geri kalan düşüncelerin deli saçması olduğunu anlamaları için zaman çok geçtir....
Hiç bir azınlık Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde yaşadıkları kadar özgür değillerdi....Bazı haklarını elde etmek adına kimse onlardan ruhlarını satmalarını istemedi....Dansöz beyinlerin kuklası olmayın...
Cahilliğin sınırsızlığında kendi benliğini yitirmiş ve yıkanmış beyinleri bu topluma kazandırmak adına gene kucak açıcak olan Türkiye Cumhuriyetidir...İster kürt ister Ermeni isterse yahudi olsun önemli olan özünü ve tarihini bilmektir...Tarihi olmayan bir milletin sapıtmasını naklen izlediğimiz bu zamanlarda tek düşünce Bilmin, İlkelerimizin ve Aklın birliğinden çıkmadan birlikte hareket etmektir....
Türk Kürt Kardeştir, bunu bozan kalleştir... Gündüz bu sloganı atar gece oldumuda mehmetçiğe karşı kalaşnikofla mermi atarlar....Benim Mehmedim ölüyor senin canın yanmıyor mu? .....NE KARDEŞLİĞİ BU OZAMAN
Benim sözüm bitmez tüm kudretimin gücü DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR
Saygılarımla
Teröre Karşı Kalem Kampanyası adına yazılmış ilk yazımdır....


1 yorum:

ihtiyarus dedi ki...

Güzel çocuk bu güzel yazını ben yayınlayacaktım he he... Ama olsun yinede esin verdiğim için çok mutluyum. Yazı dilin çok güzel lütfen bunu sürdür ve bence kitaba dönüştür. Bu ülkenin senin gibi yürekli gençlere ihtiyacı var. Sabah gördüm ama vaktim yoktu yorum yazmak için. Akşam gelir gelmez yazmaya karar verdim. Sevgiyle kal.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı