11 Kasım 2007

ÇOK İYİ DEĞİLİM

Kahredesi sözlerin sahibi belkide ben değilim....Tüm bu ifade zorlanmalarım belkide küçükken hep susturulmam...Çok üzgünüm ya da çok canım yanıyor diyememenin isyanı bendeki bu kayboluş halleri ...Ya bana bir çekmece bulun içinde unutulayım ya da bir kutu bulun içinde hapsolayım...Çok yalnızım...İçsel, düşünsel çok yalnızım...Tek ifade halim bu, yazmak...Seyrediyorum akıyor hayat ne anlatmak istediğim beynimde ama anlatamıyorum biliyorum kırıcı oluyorum o hallerde yol almak istiyorum...Kah içimi bıçaklıyorum kah nefessiz kalmak için yalvarıyorum...Tek bildiğim içime attılarımı dışa belli bir sırayla vurmak yerine gidenin arkasından dökülen bir sürahi su gibi boca ediyorum....Dediğim gibi ya bana bir çekmece bulun içinde unutulayım ya da bir kutu bulun içinde hapsolayım....

Şarkıdaki gibi ;

Zamanı kendime ilaç edemedim

savaştım kendimle ama yenişemedim....

Agnus...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı