4 Kasım 2007

SİLME SÜPÜRME

Havaya kalkmış bir kılıç misali, söyleyecek sözlerinin keskinliği ile saldıracak olsanda , tek savunmam İNSANIM demek olacak. Maalesef dört dörtlük değilim ve hata yapabiliyorum...Sende kredimin kalmadığını anlamam için hata yapmam gerekiyormuş işte yaptım...Ne güzel bir son hazırlamışım kendi ellerimle ... Dilim seni överken acaba demezken yüreğim, sırf hata yapabilen bir insan olmamdan süpürülüp bir kenara toplanmış pislik misali uzaklaştırılıyorum senden...Dilerim üzülmez ve yara alan dostluğumuzu düzeltme çabası göstermezsin ...Ben mi ne yapıyorum süpürge almaya gidiyorum elbette...Bana geldiğinde özür dilediğinde sözlerimi kılıç misali kaldırmıyacağım havaya. Yapacağım tek şey fazla konuşmana izin vermeden ortalarda neyin kalmışsa senle birlikte süpürmek olucak ...Zaman vermek yok, müdafa dinlemek yok yeni prensibim süpüreni silmek....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı