2 Ekim 2008

GREYFURT YARDIMI :D

Tamam tamam anladım... Süper birşey bu greyfurt...Hazmı kolaylaştıran ve kabızlığı önleyen greyfurt mikropları öldürme özelliği ile faydalı bir meyvedir.Tamam okudum gittim aldım da yiğermiyorum ama yaaa!!Zaten meyva diye bildiğim sevdiğim bir kaç şey vardı çeşit yapalım dedik greyfurta yöneldik...Yöneldikte ne oldu kardeşim ne acı şey bu yaaa...Ayva tıkasaydı da şu acı tadı almasaydım yaaa :(.Ölmesin bendeki mikroplar olmuyorki böyle küçükken içtiğim şuruplar bile daha kokteyl miş yemin ederim ne sıkıyolar ki bu greyfurta.Yok bir yeme çeşidi varsa biri bana yazsın...Şekerledim, tuzladım, limon sıktım...Elimin acısını gözüme sürdüm Allahım sana geliyorum mahvoldum ama ya!!Suyunu sıkmıycam inat ettim öğrenicem nasıl yendiğini....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı