7 Ekim 2008

ÖKSÜZLERİN DÜŞLERİ ( ŞEHİT ÇOCUKLARI )


Iğıl ığıl bir acı doldu daha perdeleri yeni kalkmış ellerinin ayaklarının, oluşumunun ortalarında en huzurlu yerde annelerinin rahminde...Herşeyi hissettiler ama adlandıramadılar...Doğdular ve yarımdılar...Onları kucaklayan önce anneleri sonra ise aile büyükleri oldu...Minicik uyum sağlama çabalarında bedenleri hissedemediği baba kucağını anlamadı bile...Yarım yamalak baktılar ama göremediler... Kocaman gözlerle baktıklarında, ilk adımalrını attıklarında ve hastalandıklarında ve onlar için önemli olacak her günde eksiktiler...Bildikleri babalarının çok kutsal bir borç için öldükleriydi...Babanız şehit oldu...Sonrasında söylenemeyenleri ise onlar yaşadılar
Babanız şehit oldu...Evet başım dik ama kalbim hayatım yarım...Hayatta herşeyin ama herşeyin bir bedeli var ama bu bedel daha doğmamış bir cana anne rahminde mi ödetilmeye başlanmalıydı???...
Eğitim vermediğiniz için, önce kendi fani dünyanız için çalıştığınız için,size sunulan eleştirilerde insanları köpek gibi azarladığınız için,dini ve diğer pekçok şeyi siyasete alet ettiğiniz için, Toz pembe bir ülke yarattığınız insanlara göstermeye çalışırken o toz pembelikte sadece siz yaşadığınız için, zerre kadar açın halinden anlamadığınız ve size sunulan tüm devletsel imkanları şahsi çıkarınız için kullandığınız için, doğru düzgün iktidar olunamadığı gibi doğru düzgün muhalefette yapamadığınız için, gerçekleri göstermemek adına destansı isimlerle operasyonlar yapıp gündemi hep şaşırttığınız için GERİYE ŞANLI TARİHİNDEN ESER BIRAKMAMAYA BİR HAYLİ GAYRET GÖSTERDİĞİNİZ BU ÜLKE İNSANLARINI KENDİ KADERLERİ İLE BAŞBAŞA BIRAKTIĞINIZ İÇİN BU ÇOCUKLARA CEVAP NASIL VERECEKSİNİZ ???
Ben bu yazıyı yazarken içim kan ağlıyor...Hep dedim ve gene diyeceğim bu ülkenin bu çocuklara tarih olarak bir cevap borcu var...
Onların öksüz düşlerinde yüzlerini güldürecek olan babalarından kalan şehit maaşı olamıyacağı için...Yaralı yarınlarda onların öksüz düşlerinde mutsuz olmamaları için acil rehabilitasyon istiyorum...Somut ve inandırıcı girişimler görmek istiyorum...Türk ün gücünün doğru yerde doğru zamanda olduğunu ve asaletiyle gururunu görmek istiyorum...
Hergün enaz bir insanını şehit veren bir ülkede bu ülkenin bir evladı olarak çok şey mi istiyorum???

2 yorum:

Fasulye dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş agnus sana sonuna kadar katılıyorum yüreğine sağlık

My little Montenegro dedi ki...

@fasulye teşekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı