12 Haziran 2012

Çok ateşlendim ben amaaa!


Aslında çok iyiydi.Ve ben biliyorum ki gene bizim nazarımız deydi.Ne zaman iştahı açılsa biraz kilo alsa hemen " nazara geldi " avuntusuyla kendimizi kandırır O bize biz O na bakar dururuz.

Ateşi çıktı birden.Hafif bir öksürükte inceden duyulur oldu.2 gün bekledim.Ateş işin içinden çıkılmaz bir hal aldığında ( ki calpol ve fitili aynı anda verecek kadar çaresiz kaldığım zamandan bahsediyorum ) sabah uyumadan pazar demeden aldık hastaneye götürdük.Grip olmuş...Rahmetli babam ' bir gelicek ve biz insanoğlu grip karşısında çaresiz kalacağız' öngörüsü ile aklıma geldi.Hakikaten çaresiz kalmıştım.

Edayı 2,5 sene emzirdim.Oğlumu 5 ay emzirmenin bana geri dönüşünü kötü yaşadım.3,5 yaşında verdiğim anaokulundan 15 günde bir antibiyotik kullanmak sureti ile tıpış tıpış geri getirdiğimi anımsıyorum.Eda öyle olmasın diye 5 günlük hallerinden buzamana kadar hiç değiştirmediğim sevgili doktorumuzla çok çaba verdik.

şimdi 6 saat etkili bir ateşdüşürücü şurup kullanıyoruz ve soğukalgınlığı şurubunu da  değiştirdik.Tüm bunlara ek işte ökrük için sihirli formül : bir çaykaşığı toz zencefil, bir çorba kaşığı bal ve birkaç damla limon.

Zencefilin aspirin özelliği olduğundan kanı sulandırıyor. bu sebeple çocuklara günde beş seferden fazla verilmemesi tavsiye edilir...

neyse bize geçmiş olsun hepinizi öpenzi....


Portakalmavisi...

6 yorum:

parka dedi ki...

çok geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

offf! Geçmiş olsun, acil şifa diliyorum.Uğraşıp didiniyoruz toparlanıp bir gram alsınlar diye. Sonra bir ateş hoopppp alınanlarda gider, huyda değişir.Kolaylıklar dilerim. Sevgiyle...

My little Montenegro dedi ki...

@karakalem, cok teşekkürler . Bu gün biraz iyi gibi :)

My little Montenegro dedi ki...

@ozgurtamsen, aynen öyle zaten minicik doğmuş bir kız olarak iki senede kilosu toparlandı bu hastalıklar yüzünden basa sarıyoruz . Cok teşekkürler...

Deli Anne dedi ki...

Merhaba ve çok geçmiş olsun...

Ne güzel iki güzel çocuk annesisiniz siz de:)


sevgiler :)

My little Montenegro dedi ki...

@Deli Anne, merhaba :) çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı