21 Haziran 2012

çözdük işte hayatı...


Ben büyümek istemiyorum dedikçe ruhum, hayat zorla büyütüyor .Önüne olmadık şeyler çıkarıyor, hani filmlerde olur dediğin ne varsa içinde buluveriyorsun kendini.Sonrada boşuna değil bu filmler diyorsun hepsi hayattan, yaşanmışlıklardan.

güç gösterisine giriyorsun belki biraz sigarayı fazlalaştırıyorsun ama okadar.Ötesi intahar olur  diyip uzaklaşıyorsun. çevrendeki prozak hayatlara bakıp acıyıda dibine kadar yaşayıp sonunda ayık mutluluklar hayal ediyorsun...

Herkesi dinliyorsun.Acısı olanlar daha çabuk buluyor seni ve sen her zerresini paylaşıp kendi derdin olduğunda " aradığınız kişiye ulaşamıyorsunuz" sesine taziyelerini bildiriyorsun.

Yağmurda güneşi, güneşte karı özlüyorsun.Fıtrat nankör elden ne gelir...

kırk yaşına kadar ne yaparsan veya sana ne yapılırsa ve kırkına varmamışsa seni üzen cahilliğine verebileceğini sonrasının kasımpaşaya kadar yolu olduğunu öğreniyorsun.

sonra en büyük öğreti geliyor " bilgi güçtür." haldır haldır kendini tamamlamaya çalışıyorsun.hani "damla ancak kendini tamamladığında damlar" felsefesinde damla olup damlamaya hazırlanıyorsun.

Amaaan ya da herşeyi boşverip "eller havaya  " modunda hayat geçirip sende beynini hayatla yormuş gibi dörtkollu ile yol alıyorsun...

İyi çözdük işte hayatı , damlaysan dona damlamadan, ebene sövdürmeden birey öncelik ve özelliklerini bilip doğrularını 21. yy a düzgün uyarlayabiliyorsan alnından öpüyorum olm seni.

Seviyorum sizi...

portakalmavisi...


Ebru....

2 yorum:

cem dedi ki...

sonra ah bi 20 lerde olsaydım da o yapamadıklarımı çatır çatır yapsaydım demeye başlıyorsun. zaten bu hikayeyi anlatmışlardır, sen de çok dinlemişsindir ama fıtrat nankörmüş elden ne gelir..:)

My little Montenegro dedi ki...

:)))) cok guzel bir son olmuş ellerinize Saglik :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı