28 Aralık 2008

GÜVENEMİYORUM AŞKA



Yorganı başıma çekerken üşüyen ayaklarımı daha bir karnıma çektim...Ağladığımı biliyordum...Üşüyen burnumdan akan sıcak yaşlarla yağıyordum yatağıma...Hep aynı şeylerin acısı değildi belki ama hep içime atmaktan dertli müzdarip kalbim kendimi ifade edememenin acısı ile yırtınıyordu sol yanımda...Herşeyi feda ettiğin ilişkinin sonunda "senden kimse bunu yapmanı istemedi" diye gelen tokatlar beni günlerdir hapsettiği içe dönüşümle, yalnızlığıma daha bir sıkı sıkı sarılmama sebep oldu...

Hep güvenememe korkusu ve devamında gelen aynı replikler...Yüzüme gülmeyin sövün...Ben aldanmaktan yorulmam ama ruhum çok kırgın...Kısa çöpü hep mi ben çekeceğim ve hep mi yalnızlığımla yaşadığım yüzleşmelerimde elimde sargı bezleri bu kalbi sarıp duracağım???...

Nafakası kesilmiş öksüz gibiyim...Öksüz müyüm,yetim miyim onuda bilmiyorum ya...Kocaman kelebekler saldım yüreğimden,kanat çırpışlarına alıştığım yoklukları ile yalnızlaştığım...Dilimde hep aynı şarkı güvenemiyorum aşka ....Daha bir sıkı sarılıp ikinci "s" olan sarsılarak ağlama hallerimle veda ederken aşka gözyaşlarımla suladım yeni umutlarımı...Kendi kendime elvadalarım, kendi kendime hep bu sancılanmalarım...Uzaklaşmayı isterken geceye, nekadar daha yağardım kimbilir bu sessizliğe...

Aşk acısına tampon yazıları....

Portakalmavisi...

12 yorum:

feanor dedi ki...

Candan Erçetin'in bir şarkısı var; Bana Güven diye..

Aklıma o şarkı geldi benim okurken. Gün gelecek yine kelebekler dolacak kalbine; her aynı devridaimin içindeyiz çünkü.

seviyorum yazılarını, sevgiler :)

Biraz dedi ki...

aska guvenmemeli zaten.

My little Montenegro dedi ki...

@feanor,Hayatta dillendiremediklerimizi yazmaya çabalıyorum ben...Kelebekler,yalnızlıklar,kaçışlar...Teşekkürler

@Biraz,aşka düşünce insan hep bir güven sorunu yaşar ya ama hep mi yaşar :D

Brajeshwari dedi ki...

bunu değiştirebilirsin bence.Artik üzülmeyerek öncelikle.. Beynine bunun sürekli oldugunu kodlarin girmeyerek. Sonra olanı biteni kabul edip, kendini aşk kurbanı -öksüz olarak görmeyi bitirerek.. Önce kendine bunları yapma..Çok sev kendini.. Sarıl ona..Herşey yolunda, güçlüyüm de belki de..ve lütfen değerli olduğunu unutma...

Sevgilerimle
Hem iyi yıllar diliyorum.
Hemde bu yıl güzel bir Aşk diliyorum sana...:)

beenmaya dedi ki...

aşka mı yoksa aşkı bu hale getirenlere mi güvenmemeli diye düşündüm birden...

My little Montenegro dedi ki...

@Brajeshwari, öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim...İrdelediğim insan ilişkilerindeki davranışlar bu kişisel birşey değil...Şahsıma diye söylediğiniz herşeyi bu tarz ilişkiler yaşayanlara hitap ettiniz kabul edelim...Yoksa ben çok güzel bir ilişki içindeyim ve herzaman ilişkilerde dışarı çıkıp üçüncü göz olabilmeyi hele kendini sevebilmeyi hep başarmış biriyimdir...Tekrar teşekkürler...

My little Montenegro dedi ki...

@beenmaya,hani gidenler kalanlar konusunu habire düşündük ve yazdık ya aslında aşkın pek çok renginden biri bu...Kendini ifade edememe ve içe dönüş ve kabulleniş...Hiç kimse kendi istemezse bir başkasının canını yakmasına izin vermez aslında...Hem hata varsa hep iki taraflıdır...Biz en kolayını seçmişiz ve demişiz ki aşka güvenmiyorum,aşk acı verir, aşk aşk aşkda aşk :D.Suçlu sadece aşk olsa canımızı bukadar yakan birşeye düşmediğimiz için hayıflanır düşenlere imrenmezdik sanırım :D Çok öpüyorum yarın kontrole gideceğim :D Hani bir dana varsa kuyruğu kopacak :D

siirimsi dedi ki...

bitmesi gerekirmiş...

bitmesydi? herşeye rağmen devam etseydi??..

geçmiş olsun, ve hayırlısı...

yazıya dökülünce duygular, daha güzel

sufi dedi ki...

Sana değil aşk acısı çekenleredir yorumum.
Yüreğindeki cam kırıklarını topladığın gün
Kendi kendine ördüğün o kozadan çıkıp
sen kendin olacaksın kelebek.

Sevgilerimle.

My little Montenegro dedi ki...

@ferkul, eğer birşeyin içine herşeye rağmen cümlesi girmişse zaten yolunda gitmeyen yada götürtülen birşey var demektir...Bitmesi güzelde içe atmalar kötü...İnsan hep kendine yapıyor ozaman...Teşekkürler yorum için...

My little Montenegro dedi ki...

@sufi, ah birde o kelebek olana kadar ki zaman :D Öpüyorum

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

tekrar merhaba,önce diğer bloğunuza uğradım.buradaki yazılarınızda sade ve içten geldi.tekrar karşılaşmak ümidiyle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı