22 Aralık 2008

NEKADAR KİRLİSİN ???


Kiloduna sildiğin günahlar kadar kolay değil aslında hayat

Bir çakının ucunda nefesin, trenin en son vagonunda da değil

Sana öğretilenlerden arınma zamanı belkide

İçgüdülerine dönme vakti bu, pisliğinde kalma zamanları değil

Haykırmadan ağzınla, yüreğini bir dinle bakalım

En çok neren kirli

Ellerin mi, beynin mi , elbiselerin mi ???

Ve yakarsan herşey temizlenir mi ???

Adımların nekadar derin ve sen nekadar sensin
VE

Yeni birine el uzatırken nekadar temizsin

...


Portakalmavisi

8 yorum:

sufi dedi ki...

Bin kere tövbe etsen yine gel demiş Mevlana.

My little Montenegro dedi ki...

@sufi, bazıları nekadar kirli olduklarının farkında bile değil...Okadar olağanlaşmışki hayatlarının içinde pislikleri...Onlara bir serzenişti bu...

mesut demir dedi ki...

"ellerini hangi su yıkar, ortalık malı..."

yıldız tilbe nin bir şarkısının sözleri...

sanırım yazıya uyuyor :)

Fasulye dedi ki...

Garip bir şey oldu bu yazıyı okurken sanki bu anı daha önce yaşamışım hissine kapıldım. Dejavu sanırım bu.. :) benzer bir şey yazmış mıydın daha önce..
Neyse "Masum değiliz, hiç birimiz" diyecektim aslında sadece ve sanırım daha önce de öyle demiştim :)

My little Montenegro dedi ki...

@fasulye, yok yazmamıştım...Belkide hepimiz zaman zaman bazen bunları düşünüyoruz...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

mimlendiniz küçük hanım :)))

feanor dedi ki...

"Ve yakarsan herşey temizlenir mi ???"

blogu açıp fotoğrafları, resimleri görünce bile "ekliyorum!" demiştim. üstüne bir de bu yazını okudum; çok sevdim, izliyorum artık :)

Böcek dedi ki...

aklıma sezen aksunun masum değiliz şarkısı geldi birden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı