17 Aralık 2008

ÇIKIN ÇANAĞI ÇÖMLEĞİ PATLATICAM :D


Şimdi terlemişimde sanki üstüme karlar yağmış gibi hissettim birden...Utanmasam titrerimde. Durağanlaştırdığım bünyeyi yavaş nefeslerle sakinleştirebiliyorsunda neden acaba bu beyni sakinleştiremiyoruz...Kin, intikam ve benzeri pek duygu barındırmıyan insanlarda olmadık kişileri gördüğünde bünyenin verdiği tepki işte bu...


Seneler evvel bir bayanla tanıştım ben.Yanyana apartmanlarda oturan ama birbirini tanımıyan insanlardandık...Arabayla ilgili bir problemi vardı bayanın.İster istemez dalıyorum böyle durumlara sanki içimde bir yardım modülü var...Ordan burdan derken ben bu hanımla güzel arkadaş oldum...Akşamları iş dönüşlerinde uğrak yerimiz mahallemizin eczanesinde de rastlaşmalarımız artınca ne güzel dedim ya kompleksiz, konuşunca huzur veren bir arkadaş buldum...Çok özeline girmeden şunu söyliyeyim etraftan bir kaç kişi kızım yanlış kişiyle görüşüyorsun dedi...Ne yanlışı canım ne güzel bir kadın işte, hoş sohbet, zeki kafa dengi...Ben çok dürüstümdür tabii bu durumları o kişiylede paylaştığımda bana etrafta kendisini çekemeyenler olduğunu bu sebeple konuşmuş olabileceklerini söyledi...


Ben çok komiğim ama "Aaa! Nurdan Teyze neden böyle diyorsunuz" diye amma kişiyle zıtlaştım, tanıdığımı sandığım kadını savundum ahahahah!...Sonra ne mi oldu...:D...Komiser emeklisi bir abimiz vardı hani yaşlı ama zamparalığı yerinde bir akşam kolumdan tuttu " eğer O nun evine girersen veya o sana geldiğinde polis evini basarsa sakın benden yardım isteme" hala dikleniyorum "ne istiycem ki yardım ya hem neden polis gelsin :D"...Az yollu bir vurun kahpeye durumları var bende hep kahpe sanılan insan melek çıkıcak diye mi şartlanmışım nedir :D...Söyledimde dedim "eğer böyle böyleyse söyle bana, bana dürüst ol ciğerimi ye"...


Kaba tabiriyle bizim kahpe melek çıkmadı...Ciddi ciddi burda dadılık yapan rus kızlarını pazarlıyormuş...O işi yaptığı için değil en çok bana dürüst olmadığı için bu sıfatı yazdım...Olayı öğrendiğimde karşısına çıkıp birdaha kendisi ile görüşmeyeceğimi söylediğimde bana söylediği şu oldu..."Sana zarar gelmesine izin vermezdim"Olay yaptığı iş değil, dürüst olamamasıydı he evet olayın diğer boyutuda var ama en azından benim önceliğim o değildi...


O nu görünce işte terlemişimde üstüme karlar yağmış gibi hissettim...Dürüstlüğün ve tüm samimiyetinle komşu diye birisine yaklaşıyorsun çürük yumurta çıkıyor :D...Hayır kendime kızdığım nokta şu neden hala insanları kendim gibi sanıyorum ki...Bu arada bu başıma gelen geldiğinde de canımı sıkan ilk tesadüfü komik olay değil...


İnsanları tanıyacaksın, anlıyacaksın of offf...Sonrada neden yalnızız diyoruz...İş hayatım, sosyal hayatım,ailem, çevrem, burnumun dibi, sağım, solum yamuk yapanlar ve yapma potansiyeli olanlar çıkın bakalım çanağı çömleği patlatıcam :P

2 yorum:

kabakmeltemi dedi ki...

ne aile, ne arkadaş, ne bilmemne...

bir kediden gördüğümü kimseden görmedim hayatta... tavsiye ederim uygun olduğunda...

My little Montenegro dedi ki...

Kedim vardı canım...Ama bu bebek yüzünden risk alamıyorum şu anda...Herşey yoluna girer girmez hemen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı