24 Aralık 2008

MİMLENMİŞİM - MEKANLAR

Duygu insanı, sevgili blog yazarı arkadaşımız YALNIZLIK OKULU mekanlar konusunda bir mim sallamış bana :D ...Ortayı almamak olmaz şimdi değil mi ??? Sevdiğimiz mekanlar konusunu görünce oturduğum koltuktan düşüyodum ahahahha! Universal Hastahanesi, Alman Hastahanesi denmez şimdi değil mi :D
Park ve bahçelere girersek eğer belli başlı bir kaç yerimden bilinmesine müsade edebileceklerim :P
Caddebostan sahil : Yalnız kalmak için arabaya atlayıp kaçtığım ve en çok sevdiğim yerlerden...Martılar var, adaları görüyorum ve deniz var...Gidersin sıcak kahveni alırsın titreye titreye de olsa kurulduğun bankında ne düşünmek istersen düşünürsün...
Vaniköy Sahil ( Alperenler çaybahçesi ): Ahahah! Pazar sabahlarının vazgeçilmez yeri...Daha birkere geçen büyük gemiyle ıslanmama rekorumuzu elimizde bulundurduğumuz oğlumun nefret ettiği :D bizim çok sevdiğimiz kahvaltı yerimiz...Salacakta da bir yer var :D
Anadolu Feneri :Deli gibi yalnız kalıp kafa dinlemek isteyeceğiniz yegane yer :P
Kalamış Mado :Zorla Fener maçlarını güruh halinde izlemek için sürünerek götürüldüğüm yer ama çaktırmayın seviyorum...
Kadiköy Moda Teras : Yazın orda otururken uzaklarda yüzen yunusları izleyebiliyorsunuz :D
Hem giderken sanki tarihin içinde yürüyor hissi oluşuyor Kadıköyün eski evleri sağlı sollu sıralanmışken...
Galata Meyhanesi : Rakıııııııııııııııııııııı Allahım ölücem rakı diye :D Hamile olup rakıya aş eren kaç kişi tanıyosunuz ki :D...Taksim istiklalde...
İstiklal : Hayatımızın kazındığı parke taşlı yolu o nostaljiden kayboluşu ve verdiği hazzı yazmamak olmaz değil mi ?
Bağdat caddesindeki Starbucks kafeler elbette bir iki tane özel olan var...Tabi ben bu aralar yoğunca hastahaneye gittiğim için sadece haftada bir kere çok sevdiğim boğaza gidebiliyorum :D...Boğazın heryerini yerim ben yerimmmmmmmm....
İste mimlediklerim....Siminya,Kelebenk ve Kadınlar kulübü
Portakalmavisi

6 yorum:

foodbynil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
My little Montenegro dedi ki...

@Perikızı, Evet herkes bilmez bende çok şaşırdım...gül olayı bizi bozar başka bir şekil bulmak lazım...:D öpüyorum...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Canım nişantaşını neden yazmadın sen bakayım :))))

Sonra attığım pası aldığın için teşekkür ederim arkadaşım...

Sonra caddebostan ve moda sahilleri diyip dün yazarken ya bunları da yazmalıydım diyip yazmayı unuttuğum iki yeride söyledin ya bitirdin beni...

Ellerine sağlık arkadaşım...

foodbynil dedi ki...

Yanımda portakal taşıyım ozaman :)

siminya dedi ki...

Of off aklıma babamın pekmezli yoğurdu geldi olsa da yesek... Ah benim anarşist portakalım sende mi ha sende mi :))

Kadınlar_Kulübü dedi ki...

Arkadaşım iyi akşamlar diliyorum öncelikle keyifli bir tatil diliyorum sana tüm sevdiklerinle. Bu arada beni mimlemişsin ama ben birkaç gündür bloğuma uğrayamadığım için mesajını yani mim konusunu yeni gördüm ve en kısa sürede cevabımı hazırlayacağım arkadaşım kendine iyi bak görüşmek üzere bu arada izninle seni sayfamın başındaki arkadaş listeme de eklemek istiyorum öpüyorum yanaklarından canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı