10 Eylül 2007

KIRMIZI PABUÇLAR


Hayatının bir yerinden tutup çek çıkar tekrar izleyeceksin deseler sanırım buna benzer kırmızı pabuçlarımla üstümde beyaz kücük kırmızı gelincik desenleri olan elbisemle kendi etrafımda dönmelerimi çeker çıkarırdım....Bayramlarımın ayakkabıları kirletmeye kıyamadığım annemin giydirdiği beyaz kilotluçoraplarımla çıtır pıtır dolandığım ayakkabılarım...Devamında siyahı ve beyazıda olan bu pabuçlar dayanılmaz çocukluk özlemlerimdendir....

Bir sene bir ayakkabıcının vitrininde gördüğümde içeri girip koklamıştım...Sanki insan çocukluğunu koklar gibi oluyor ...Çocukluğundaki mutluluklara gidiyor insan...Hani çamlıca veya yedigün gazozlarının ağızda bıraktığı baloncuklara...

Gazoz içerken gülmemelisin çünkü burnuna kaçınca acıtıyor :)))....Lüle lüle saçlarımda kırmızı kurdelemle solmaz geçmiş biblo hayallerindeyim fotoğrafını görmek bile beni eski günlere götüren bu kırmızı pabuçların pek çok kız çocuğunda ilerde aynı tebessümü ettireceğini düşünüyorum...

Geçmişin küçük adımlarının tanıkları sizleri çok özlüyorum KIRMIZI PABUÇLARIM......

Agnus Dei

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı