16 Eylül 2007

TAKSİCİ KARDEŞLER SİZE NE OLDU ????


Çok canım sıkkın benim bu taksiler yüzünden...Sebebine gelince arabam olmadığı zamanlarda acil işlerimde taksiye biniyorum .Biliyorum duraktan çağırmak lazım ama cadde üstünde oturunca adım başı taksi diyor insan atıyor kendini yollara '' TAKSİİİ '' diye...
Bir iki denk geldim abla yakın mesafe götüremem diyip tam içine oturmuş gideceğim yeri sölemiş debriyaj gaz beklerken aynen tosss olup indiğimi...O yüzden geçen gün binmeden dedimki '' şurası '' ( tabii o şurası dediğim yer büyük bir alışveriş merkezi )
-'' Ablacım neden yer söylüyorsun ki'' dedi
-" Ama ama Cuma trafiği hani kızarsınız, tam ben otururum bu sefer gitmem dersiniz" dedim
-"Ama ablacım zaten her yerde trafik var günümü kaldı her gün her an trafik" dedi
Nasıl mutlu mesuttum.Negüzel bir taksici idi ..Gözlerime dolan bir iki yaşla " siz bizim taksicimiz olur musunuz abi ?" diyesim bile gelmedi değil ( Abarttım abarttım biliyorum )
Ürkek mağrur "bozuk paramda yok" dedim "abla önemli değil " dediğinde " birdaha söyle " diyecektim ki inmem gerekti :) "hayırlı işler" "hayırlı işler " diye diye bir oldum
Eeeee bu giderkendi dönerken Allahım sanki taksicilere bir sihirli değnek deymişte hepsi aynıymışcasına bir güzel bindim yeni bir taksiye " şurası " dedim ( evimin muhiti oluyor ) Aldı beni mağlum trafiğe girince
-" Bu işin bana zararı var , hiç karı yok " dedi
-"Pardon hangi işin " dedim
-"Bu mesafenin " dedi
Trafik tıkanmış gerçi az bişey kalmış ama ineyim ozaman bile diyemedim korktum açıkçası neyapayım ..Ya ben ne yapıcam şimdi, denk geldide sinir krizi geçirene karşı çok korumasızım cahilim.Eeee ama hani ekmek parasıydı bende ücret ödiycem hem belki beni indirdiğin yerde daha uzak mesafede bir yere müşteri alırsın neden şimdi böle dedin ki diye düşünürken sinirle direksiyona vurmaya başlamıştı bile ...Derken işte o söz geldi
- " Ben sizi şurda indireyim "
-"Peki buyrun "
Evet pasif bir davranış sergilediğimin farkındayım ama adam direksiyona vuruyodu yazmıştım okumuştunuz dimi ?
İndim öle kala kaldım .... Ben size söliyim iyisine denk düşünce hepsi iyi sanmayın istisnasıs sektirmeden sinirlisi denk geliyor ....
Taksici kardeşler size ne oldu .... Sorun trafikse o çözülmüyor bizim günahımız ne ki ...Sinirlenmezseniz bişey daha dicem Pazartesi okullar açılıyor Allah taksi müşterilerine yardımcı olsun Amin Yarabbim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı