14 Eylül 2007

YOLCU BENİ MİMLEMİŞ ÖDEVİMİZ MUTLULUK

Merhabalar, başlıktanda anlaşılacağı üzere YOLCU beni mimlemiş ....Konumuz mutluluk aslında tek resim koyup belkide onun hakkında konuşmam lazımdı ama dayanamadım gene aykırı tarafım ağar bastı ve iki fotoğrafla mutluluk tanımımı yansıtmak istedim....

Bazen bize değersiz, sahip olduğumuzun farkında olmadığımız şeyler başka insanlar için mutluluk sebebi olabilir...Küçük şeylerden mutlu olmak deriz ...Ben küçücük şeylerden mutlu olabilirim diyorsanız bunu hissederek diyebiliyorsanız siz bunu biliyorsunuz demektir....Mutluluğu parayla alamayız, varolanı çoğaltamayız elinde olmayan sana sunulduğunda tadarsın ...Yukardaki fotoğraftaki gibi ...
Yada aşağıdaki gibi hüzün barındırır bazen içinde mutluluk. Tüm yokluğa rağmen içgüdüsel verdiğin hissettirdiğindir ...Açsan ama gülebiliyorsan ve sevebiliyorsan, mutluysan ...




Şimdi birilerini mimlemem gerek diymi işde veriyorum Passiflora-Rapunzel ve Hiçkimse hakkında herbişey size kolay gelsin :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı