15 Ocak 2014

Eda lı haller


Kızı Suzanne Woolcott' a benzettiğimi söylüyor Egeberk :D...Sanırım doğruda söylüyor...Mesela çizebilseydim ki çizerim teknik olarak ama üretemezdim beynimde saçı şöyle olsun ama ağzı olmasın diye...Neticede daha zoru olanı yapıp doğurdum diye geyiğin gibine vururdum ama yapmıyayım....

Hayat Eda ya güzel bu aralar tek derdi çorabının rengi, bebeğinin saçı, çay partisindeki çaysızlık v.s.

Güzel birşeyler yazasım var aslında yüzde gülümseme gözde biraz yaş barındıracak ama yazmayacağım...İnsan içine dönünce dışa dönüşü için uzun adımlar gerekebiliyor...

Bu Marmaray ne ayar 8 ' da karşıya geçiriyor da Marmaray a ulaşmak 1 saat oluyor ...Amaan neyse ne öptüm...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı