21 Ocak 2014

" Kendince" dedi ve gitti...


Birşeyler karalıyayım bari dediğimde zaten çoktan birşeyleri karaladığımı anladım.Karalama illa beyaz bir kağıda yapılmaz bazen bir adam elindeki pembe kalemlede hayatını karalayabilir...İkili ilişkilerdeki mahvetmeler hep bireysel düşüncelerinizi karşınızdaki insana empoze etmeye başladığımızda ya da " Eee! bu benim gibi düşünmüyormuş ki! " danklamasını beyinde yaşadıktan sonra başlar...Ben böyle ağlaklaşınca telefonda Suat var benim arkadaşım "Pepsi iç geçer" dedi...Nasıl bir hormon salgılanıyorsa artık vücudumda ayrılık acısı tepkisi ile çocuk gibi oturup ağlıyacağım oğlum ben...

Yazar kişisinin  konuyla alakalı araya girip durum değerlendirmesi (Erkeklerin en büyük yanılgısıdır onların kurduğu hayata, ilişkiye,birlikteliğe kadının da aynı pencereden baktığı mantığı...Kadın insanı evvela bir canlıdır her canlı gibi gelişimi sırasında toplumdan ve ailesinden gördükleri öğrendikleri vardır elbet ...Ağaç kovuğunda yetişmiyor kadınlar elbetteki hayat tecrübeleri, tecrübelerle sabit mutlulukları ve yaraları var...)

Pufff! biliyorum işte ama sanırım ben mutlu olursam karşımdakinide mutlu ederim diye düşündüm...Ben ekmeğin arasında koyduğum peynire reçel döküp yerken O da bunu sever diye düşündüm...Sandiviçlerin en güzelini yaptım O na....Burda sandiviç yerine pekçok şey koyabilirsiniz...İlgi, alaka, sinema bileti, tango dersleri,fotoğraf klübüyle hafta sonu gezmeleri...Hep öyle güzel sundum ki birlikte yaşayacağız ve o an çok mutlu olacağız planlarını.Ama O  karşıma kocaman bir " KENDİNCE " kelimesi koydu .Cümle içersinde kendince kelimesinden sonra gelen ismim bile çok manasız kaldı ...Tıpkı tüm yaptıklarım ve yapmak istediklerim gibi...

Yazar Kişisi ( Hatana odaklansana sen )

Şumuydu ki hata..."Ben ikimizin yerinede düşünür güzel anlar ayarlarım ve onlar bizim geçmişimizin mutlu anıları olur" çabalarım...

İlkbaşlarda ilişkinin heyecanı ile herşeye " tamam", "evet" demiyeydi ozaman...Sinsi dominant ...Ben safım kimliğimi, kişiliğimi olduğunca yansıtırım...Demek beni tarttı, çözdü ve "Kendince" diye öteledi...İlgilenirsin boğulur, ilgilenmezsin derde düşer, kompliman ister fazla yapınca kaçar...sümüğüm akıyor ağlamıyorum....

BİM de eski sevgilisini gören çocuğum ben şu anda..." kendince " kelimesi de beni yaraladı hadi bakalım...Ne olucak benim halim bir sonraki ilişkide bu lafı yememek için ne yapıcam ben..."Ortak planlar" diye tutturucam sonrada "beni çok yoruyorsun" lafı yiyeceğim...Her ilişki sonunda her kadından yediğim lafla büyüyecek ve olgunlaşacağım..

Yazar kişisi ( Sandığın kadar yalnız değilsindir belkide hadi ara bakalım dostlarını Onlar neler diyecekler sana )

Canım çok sıkılıyor oğlum benim...Ali yi aradım, Murat ı aradım hiç birinde eski tat yok...Ben ilişki yaşarken bunlar ne olmuşlar kendi başlarına...Arkadaşlarıma da uzaklaşmışım...Hayatımın merkezine koydum ben seni kızım...

Yazar kişisi ( demek ki neymiş bir ilişki yaşarken hayatının merkezine asla O nu koymıyacakmışsın...Ne çok önemseyecek ne de önemsizmiş gibi davranacaksın...Herkesin bir kendi konfor alanı vardır onlara dikkat edip paylaşımlar doğal olarak olunca güzeldir mantığını kafana kazıyacaksın )

İyi be! Anladık hayat bize ığıl ığıl akıyor .Dışarı çıkıyorum ben biraz dolaşıp kafamı dağıtayım ordan çocukların yanına uğrayayım bari...Öğrenci evi bastı biraz...eşortmanla çıkıcam alay etme he!

Yazar kişisi ( Eşofman o eşofman ...Para aldın gördüm markete gidiyosun değil miiiiii?)

BİM e değil be! bi herşeyide görmeyin görmeyin...Terliklerim nerde benim....




Portakalmavisi Denemeler

Ebru...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı