29 Nisan 2008

ACILARIMI SAKSILARA EKTİM


ACILARIMI SAKSILARA EKTİM


Kıvırcık değil artık telefon kabloları

Parmağıma dolayıp çeviresi...

Saçlarım da artık kıvırcık değil

Lülesi bombeli sabahlarım kalmadı


Sen her gecede kavuşmak için çabaladıkça

Yağmurların su birikintisinde taradım ben saçlarımı

Kocaman göletler bıraktım bu şehrin sokaklarına

Hepsi bana inat denize kavuşmadı

Tıpkı benim inadımdan sana ulaşamadığım gibi


Sigaralar kanatlandırdım ben o gecelerde

Sana kanat çırptırmadım

Güne her döndüğümde

Eteklerimdeki çekirdek kabuklarını silkeledim ben


Kocaman bir kaya buldum

Var gücümle anılarımızın üstüne attım

İnadımdan "ah" bile demedim


Acılarımı saksılara ektim

Hersabah düz saçlarımla suladım

Hep gözümün önünde kalsınlar

Ne yaptığım, hatalarımı unutayım

Ne de hiç yaşanmamış gibi saymıyayım diye


Birde sepet buldum biryerlerden

Taktım koluma

Hayatın içine daldım


Ama biliyor musun?

Ne senden telefon beklerken

O kıvırcık kablolara parmaklarımı doladığımı

Ne de sabahları kıvırcık saçlarımla oynayışını

UNUTAMADIM

...



Agnus...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı