28 Nisan 2008

MUHAFAZAKAR SÜBYANCILIK

Geçenlerde Aydın Türkiye için öncelikle Türk kadınını eğitmeliyiz mantığı ile program yapan sabah kuşaklarından birindeydi bu zat ...Spiker, bu şahıs ( ismini falan anmak istemiyorum) "Ben Hukuk okudum hukuğuda çok iyi bilirim ama ben zamanın en sıkı sağcılarındandım halen de öyle biz şeriatla yaşıyoruz " tarzı konuştukça program ilkesinden sapmış ne yaptığını kendide anlamayan programcı hala ikazında bile "sayın" kelimesini kullannıyordu .Zaten sabah programları "İmana doğru" programına dönmüş bir tarafta "İmam nikahı günah mı hojammmm??" diye soran programcı diğer tarafta Devlet nikahı ile kadının kazançlarını bile anlatma özürlü ilahıyatçı...Neyse
Dünden beri islami kesime hitap eden gazetelere bakıyorum şahıstan bahsedilen yerleri ve kelime boyutlarından bahsetmiyorum Vakit gazetesi yazarı denilmiyor bile... Biliyorum minareyi çalmadan kılıfını hazırladılar adı şimdilik KOMPLO oldu...Hani neyin komplosu ...Bu arada suçu ıspatlanana kadar herkes adalet önünde eşittir mantığı ile gelmesin kimse ...
14 yaşındaki bir kızdan bahsediliyor...Ve buna kim ne kılıf bulacaksa işlenmiş suça ortak sayarım ben... Dini ve muhafazakarlığı kullanarak insanları uyuşturmaya çalışanların yüzü bu ...Bence eline kalem alanlar önce vicdanlarını düşünsünler diyeceğimde biliyorum cepleri ağar basıcak...

Ahmet Altanın sözlerine katılıyorum ve aynen yazıyorum

Bu adamların varlığı beni korkutuyor.

Ortak vicdanımızı ve ölçülerimizi kayıp mı ettik diye endişeleniyorum. Vicdanını ve ölçülerini kaybeden bir toplum her şeyini kaybeder çünkü.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı