15 Nisan 2008

İZİN VERİYORUM


Bu gün öğrendim ki cidden sevgide herbirşeyde içimizde :)...Pozitif düşünmek insanın kendisini pozitif düşünceye hazırlama sürecinden sonra daha kolay olabiliyormuş...Yok yok bunun için gidip bilmem ne otelinde bilmem ne Yogacısının öğretileri ile 3 gün siyah işeyip "ahanda ben arındım " gibi bir şey değil :D
Olması gereken şu ilk önce her düşünceyi olumluya dönüştürme çabası...Dilimiz tarafından düşünce yapımıza yerleşmiş komutlardan beyni kurtarmakla başlıyor herşey..."Şöyle olsa daha iyi olur", "bunu böyle yapmayı da denesek mi " gibi cümleleri beyne yerleştirmeye başladıktan sonra şunları demeye başlamalıymışız " Paranın, mutluluğun ve güzelliklerin bana gelmesine izin veriyorum " Bunu periyodik olarak hergün yapmalıymışız...Hani bir düşüğncedeki negatiflikten kaynaklanan mahrumiyetimiz varsa işte düşünsel anlamda izinler verilmeye başlanmış oluyor....
Tüm Beşiktaş camiasına sesleniyorum oturun ve başlayın " Şampiyonluğun, güzel günlerin bize gelmesine izin veriyoruz" yani denemekten ne çıkar ki değil mi ??? :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı