29 Nisan 2008

LEGAL BİR ŞEKİLDE KULAĞI DELDİRDİK


Annemle bir yere mi gitmiştik, ne oldu bilmiyorum bir kadın görmüştüm kulağında ışıl ışıl küpeleriyle sanki güneşe baktığımı hissetmiştim...Sonrasında dikkat etmiştim bazı kadınların kulağında küpe vardı ve çokda şık duruyordu veee benimde olmalıydı :D Tutturdum mu sıkı tuttururum tabiiki gene tutturmuştum...Dedemler çok güzel altın bir küpe getirmişlerdi o gördüğüm janjanlı küpeler gibi değildi ama olsun idare ederdi...iki gün babamın beni götürmek için erken gelmesini pencerede beklerken sanki gezmeye gideceklermişde emaneten orda duruyorlarmış gibi gidip gidip küpelerime bakmıştım :D...
Babam geldi korkmamalıydım, ağlamamalıydım çünkü her an vazgeçilebilirdi...Babam tüm edası ile bana yapılacakları anlatırken "Canım yanıcak " dediğimi anımsıyorum içimden..."Yok vazgeçtim deldirmem ben kulaklarımı" dedim...Ben nerden bileyim hem kulağın delindiğini :D
"Ya bidakka baba tamam ben istedimde küpeleri neden sürüklüyosun beni anneeee anneeee"...Annem camda çok uzakta kalmıştı...Eczanenin önüne geldiğimizde babam hala "acımıycak" diyodu...Nasıl acımıycak ya acıycak işte ...Acımıycaktı da annem neden gelmedi o dayanamaz benim ağlamama ondan gelmedi acıycak işte...
Eczacı amca bişeyler sıktı kulak meme ve kalemle deleceği yeri işaretledi sonrada deldi ...Bu legal bişey yanımda babam var işinin ehli biri gerçekleştirdi bu operasyonu ve kulaklarım delindi...
Eczaneden çıkarken babam saçlarımı kulaklarımın arkasına koydu sever gibi elleriyle...
Legal olmayan 3 gün sonra belkide başkalarının benim ve babam gibi oraya gidip anılarında tebessümle hatırlayacakları anlar yaşayacakları eczanemiz sağ sol davasından bombalandı ve eczacı amca başka çocukların kulaklarını delemeden öldü...
Ne canlar yandı, ne fidanlar soldu ve kimileri de kulakları delinmeden büyüdü ...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı