27 Nisan 2008

ZİLSİZ BİSİKLET OLMAZ


Bir kaç yazıdır nostalji yapıyorum farkındayım...Malum istanbulun kurşini havası ruhumu etkiledi napabilirim içimden çocukça şeyler yazmak geliyor...Camdan dışarıya bakıyordum birileri zamanını bilmem nelerle geçirirken baktımki bir baba üç tekerli bisikletindeki kızını iteliyor bisikletten uzanan plastik çubukla...Götürgeçli bir bisiklet olsa gerek...İlk bisikletim geldi aklıma:D ...Babam yurt dışından getirmişti ilk bisikletimi markası TEXAS...Aklıma dolgu lastikleri habire atan zinciri geldi birden...Sanki o bisiklet zinciri atsında ben uyuz olayım diye getirilmişti ta Amerikalardan...Bisiklete iki tekerlekli bisiklete ilk defa binicem babam "hadi kızım " diyor ben "hayır " diyorum...Babam "hadi " dedikçe "hayır" dedim sonunda "neden kızım gel bak ne güzel bisiklet" dedi ..."Binmem onun zili yok" dedim :D.Sanarsınız uzun yola gidicem :DBabamla gittik bir zil aldık babam birde ayna aldı. Ne kadar mutlu olmuştum utanmasam bisikleti getirdiğinden çok diyeceğim...Birlikte taktık zilini, aynasını ...Tüm isteklerim olmuştu ve işte bisiklete biniyordum :D...Çabucak öğrendim iki tekerlekliye binmeyi amanda ne güzel olmuştu zamanla şortla binmemem gerektiğini öğrendim çünkü atan zincir yüzünden şorttan bacaklarım kapkara oluyordu :D

Bu nostalji ruhumdan sıyrılamazsam babamın kulaklarımı deldirmeye götürmesinide yazarım...Ben istedim küpe ama zorla kulak deldirilmeye götürüldüm...Ben ne bileyim küpeyi takmak için kulak delindiğini ahahahah:D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı