29 Nisan 2008

BİR EV HAYAL EDİYORUM


Oldum olası hep bir ev hayalim oldu.Tüm pencereleri denize ve kumsala açılan... En güzel bulutların üstünde dolandığı





Pencerelerinde güzel kokulu çiçeklerle...

Akşam üstü esintileri ile evimin içi mis gibi çiçek kokmalı benim...Bilmeliyim çay vakti ...İçim huzur dolmalı.Hem deniz hem kumsal hemde taze çiçek kokusu.Belki bir yasemin,belki de leylak ...



Güzel vakitlerimin tanığı olmalı kapı önü verandam...Güzel müzikler dinlerken hoş zamanlar kalmalı bana...Belki bir köpek belki de bir kedinin vazgeçilmezi olmalı benim kapı önü verandam :D


Geceye selamı dostlarımla denize karşı terasımdan çakmalıyım..




Dünyanın en güzel şarkılarının dinlendiği, en güzel anılarının konuşulduğu ve belkide ağlandığı,dostlarımın saklı bahçesi,çocukların vazgeçilmezi, sokak başından duyulan çiçek kokularıyla anımsanmalı benim evim.Toprağa dokunmalı,genzimi yakana kadar yüzmeliyim kıyılarında ve ben bilmeliyimki
benim evim güzel evim
...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam,ben yazıya eklediğiniz ev resimlerinin nereye ait olduğunu öğrenmek istiyorum bir sakıncası yoksa.özellikle perdeli pencere resmi yıllardır rüyamda gördüğüm evin penceresine çok benziyor.benim için çok önemli neresi olduğunu öğrenmek.yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.kolay gelsin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı