15 Mayıs 2008

DENİZ MİNARELERİ


Şimdi uyuyorsundur sen zaten hep öyle yapmadın mı ? Hani en neşeli halimle sana gelip neşeyle akmaya hazırken ben seni dinliyorum dediğin ve hep başka tarafa baktığın zamanların acısı hala içimde biliyormusun ...İçinde taşmaya hazır olan neşeleri bastırmak ne zordur bilirmisin?...Ve biriyle yaşarkenki yalnızlık hissi ...Bu deniz kabuklarını buldum geçen gün hani sana teknede ne olur dalalım diye saatlerce dil döküp daldıktan sonra taşıyamadığın fileyi derinlere gönderirken ki boşver alt tarafı deniz kabuğu hallerini anımsadım...Çok mu önemsizdi herşey yoksa birşeylere anlam katmaya çalışan hep ben miydim???
Kocaman bir hayal balonunda yaşıyordum ben, bir gün o file içindeki deniz minarelerinin derinlere ağır ağır gittiğini izler gibi kendimin senden gidişinide izledim...Ağır ağır uzaklaşıyorken yüz hatlarını neden beynime kazımaya çalışıyordum neden beni tutmayan ellerini düşünmüyor onları kazımıyordum beynime???...
Hayat, insanlar, herşey ama herşey bir gün sende önem kazanmaya başladığında dilerim sen onlar için önemsiz kalmazsın...Belkide anlaman için kalmalısın ...Bilmem hem bu ne benim sorunum ne de nebileyim işte ben deniz minarelerini bulmuştum konumuz oydu güzel bir kompozisyon yaratmam lazım ışık güzel :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı